knuto Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) God kveld! Eit av dei større irritasjonsmomenta etter skiftet frå Windows til Ubuntu er at eg ikkje lenger kan setja inn spesielle teikn i tekstar så lett lenger. Her har Windows ein heilt genial funksjon som dei har hatt heilt sidan DOS. Det går ut på å halda nede Alt-tasten medan du enkelt taster inn ascii-nøkkelen til teiknet du vil ha. Eg klarer ikkej å bli fornøgd med Gnome-panel sitt system for spesielle teikn, og å opna teikn-dialogen kvar gong blir altfor tungvindt. Finst det eit tillegg / program for ein tilsvarande funksjon på Linux? Og kva gjer de andre når de må skriva tankestrek, eller spansk med spørsmålsteikn som står opp-ned? Endret 12. september 2006 av knuto Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 alt-f2 gucharmap <enter> om du så highlighter et tegn, og titter nede i status-baren i venstre hjørne så ser du f.eks.: "U+03A3 GREEK CAPITAL LETTER SIGMA", da kan du holde ctrl og shift nede mest du taster 3a3 .. når du så slipper tastene skrives sigma ut: Σ Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Genialt. Det ante jeg ikke! Forøvrig var vel "altgr->056" en kjent og kjær sak når man satt med engelsk dos-diskett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå