Tdnoz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei, trenger hjelp til å finne krympestrømper som passer til Disse og de som er hakket større. i nogenlunne samme farge. Og trenger tips til brytere som jeg skal starte og restarte pcn, samt brytere til alle lysene jeg skal ha inn , nå er det 4 uv ,2 blå katoder og et meteor kit. har sett på noen knapper som hete bulgin(orginale er ALT for dyre) eller noe som jeg liker. helst med blått lys i workloggen min Project: Tinted Scorpio Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bulgin til på og restart knapp og Army switch til lys Se på microplex så finner du den som heter milletary switch på Torshovd bilrekvisita får du disse også med lys (blå, rød) og i karbon Har selv "standard" rød fordi den er fetest har også 2 med blå leds og en med karbon... (viftene mine skal moddes derfor jeg har så mange) Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 link til en side jeg kan bestille bulgin brytere(kansje sponset) og trenger tips hvor jeg kan få litt blå krympe strømpe. Husker ikke siden men var noe som son hobbyelectronikk.no jeg kunne kjøpe slikt.. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 www.elfa.se/no Microplex har noen sett med krympestrømper i alle reinbuens farger tror jeg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er bare netshop (av de norske) som har uv blå da. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Skal brukes med hyper R 580w blå, trur ikke at krympestrømpene er uv reaktiv, skal sleave alle ledninge lik som psuen.... men netshop hadde jo de molex pluggene jeg trengte som jeg ikke kunne kjøpe på microplex. Og trur microplex er slutta å selle krympestrømper arghh Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Er du blind eller veldig dårlig til å lete? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 fant sia jeg snakka om, http://www.hobbyelektronikk.no/ som er nede... damn Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) ser dårlig da men... må nå gå ann å spørre folk om hjelp når folk veit hvor tingene er, så jeg slipper å leite i 2-3 timer før jeg finner rett ting. Men kan jo prøve å finne de sjøl. Tengte jeg kunne spøre først å så lete Edit: fant krympestrømper på http://www.clasohlson.no/, de her krympeslanger der da men.... leter enda etter fake bulgin brytere med blått lys(hvis de finnes...) i en norsk butikk Endret 13. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Krympestrømper på Microplex Er lett å gå seg vill på Microplex sine sider, gjør det ofte selv. Men så er det jo alle de lekre tingene man finner der ganske distraherende. Edit: Klekkus hadde rett der, tenkte jo på sett med Strømper Og krympestrømper jeg. Link til UV reaktive krympestrømper i blått hos Netshop Endret 17. september 2006 av Bugs_Bergen Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Noen som har ville orginale ider hvor jeg kan ha start og resett som er ganske lett tiljengelig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 I front eller på toppen. Kommer jo litt ann på hvor kabinettet ditt kommer til å stå. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Foresten noen som kan selge meg front/drev deksel til dette towret? trenger 3-4 stk Endret 15. september 2006 av Tdnoz Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lage noen av plexi, kanskje? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå