Gå til innhold

Tips Til casemod deler

Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp til å finne krympestrømper som passer til Disse og de som er hakket større. i nogenlunne samme farge.

Og trenger tips til brytere som jeg skal starte og restarte pcn, samt brytere til alle lysene jeg skal ha inn , nå er det 4 uv ,2 blå katoder og et meteor kit.

har sett på noen knapper som hete bulgin(orginale er ALT for dyre) eller noe som jeg liker.

helst med blått lys i :D

workloggen min Project: Tinted Scorpio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bulgin til på og restart knapp og Army switch til lys ;)

Se på microplex så finner du den som heter milletary switch ;) på Torshovd bilrekvisita får du disse også med lys (blå, rød) og i karbon ;) Har selv "standard" rød fordi den er fetest :p har også 2 med blå leds og en med karbon... (viftene mine skal moddes :p derfor jeg har så mange)

Lenke til kommentar

Skal brukes med hyper R 580w blå, trur ikke at krympestrømpene er uv reaktiv, skal sleave alle ledninge lik som psuen.... men netshop hadde jo de molex pluggene jeg trengte som jeg ikke kunne kjøpe på microplex.

Og trur microplex er slutta å selle krympestrømper arghh

Lenke til kommentar

ser dårlig da men... må nå gå ann å spørre folk om hjelp når folk veit hvor tingene er, så jeg slipper å leite i 2-3 timer før jeg finner rett ting. Men kan jo prøve å finne de sjøl. Tengte jeg kunne spøre først å så lete

Edit: fant krympestrømper på http://www.clasohlson.no/, de her krympeslanger der da men....

leter enda etter fake bulgin brytere med blått lys(hvis de finnes...) i en norsk butikk

Endret av Tdnoz
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...