Gå til innhold

Rar service retur fra BenQ.


Otte

Anbefalte innlegg

Hei.

Hentet nettopp pakken fra Anovo med en BenQ DW1655 som har vært på garanti-service.

 

Opprinnelig sendte jeg den inn i org eske.

 

Nå fikk jeg tilbake en i en bulk eske og med en klistrelapp på brenneren som det står følgende " Refurbished Not For Sale As New"

 

Er dette en normal rutine hos Benq/Anovo?

 

Min brenner var 3 mnd gammel og svært lite brukt og jeg aner jo ikke hva jeg har fått tilbake. At den har vært brukt ser man på fronten for plastfolien er borte. Jeg hadde ikke engang tatt den av på min.

 

Har jeg rett til å klage på dette? Eller må jeg bare godta dette som en bytte-enhet?

 

Mvh

 

Otte

Endret av Otte
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Du må ikke godta dette, men ta kontakt med butikken.

Høyst sannsynlig gir de deg 200kr avslag for å slippe å betale returporto to ganger TIL for deg.

 

Og da regner jeg med at du er happy som en kanin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...