Otte Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hei. Hentet nettopp pakken fra Anovo med en BenQ DW1655 som har vært på garanti-service. Opprinnelig sendte jeg den inn i org eske. Nå fikk jeg tilbake en i en bulk eske og med en klistrelapp på brenneren som det står følgende " Refurbished Not For Sale As New" Er dette en normal rutine hos Benq/Anovo? Min brenner var 3 mnd gammel og svært lite brukt og jeg aner jo ikke hva jeg har fått tilbake. At den har vært brukt ser man på fronten for plastfolien er borte. Jeg hadde ikke engang tatt den av på min. Har jeg rett til å klage på dette? Eller må jeg bare godta dette som en bytte-enhet? Mvh Otte Endret 12. september 2006 av Otte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Du må ikke godta dette, men ta kontakt med butikken. Høyst sannsynlig gir de deg 200kr avslag for å slippe å betale returporto to ganger TIL for deg. Og da regner jeg med at du er happy som en kanin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå