Gå til innhold

Forsikkring, ka får eg igjenn?

golf-vr6-turbo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir bilen kondemnert, så får du igjen listeprisen. Blir den ikke kondemnert, så får du dekket skaden, som blir taksert av forsikringselskapet evt. etter besiktigelse av et godkjent verksted. Ved kondemnering, så beholder du nok ikke bilen :)

Men hvordan kan du ha forsikra bilen for mer enn bilens verdi? Får ikke det til å stemme.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Blir bilen kondemnert, så får du igjen listeprisen. Blir den ikke kondemnert, så får du dekket skaden, som blir taksert av forsikringselskapet evt. etter besiktigelse av et godkjent verksted. Ved kondemnering, så beholder du nok ikke bilen  :)

Men hvordan kan du ha forsikra bilen for mer enn bilens verdi? Får ikke det til å stemme.....

mvh

Pantera

6850741[/snapback]

det er ei bobble som eg har kasko på. får igjenn 50000 om eg hadde gjort det sjøl. eller om det hadde vert min feil

Lenke til kommentar
det er ei bobble som eg har kasko på. får igjenn 50000 om eg hadde gjort det sjøl. eller om det hadde vert min feil

6850782[/snapback]

Veteranbil det er snakk om?

På veteranbiler setter du jo opp verdien du mener bilen har når du søker om forsikring. Hvis selskapet godkjenner det, får du vel igjen den summen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...