^fmj Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det er vel hovedsakelig osten som er synderen. Har man lite ost på, kan man skylle på fyllet. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette brukte og skje før, men i det siste har det ikke skjedd. Kanskje ganen min er blitt herda? Hvem vet, er vel ikke umilig. <3 Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Spiste en sprø baguett (ost og skinke) her om dagen. Den var ikke varm, men ganen ble flerra opp likevel. Dette må jo bety at skorpa kan ha mye og si. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spiser ikke pizza så trenger ikke tenke på ganeproblemer :!: Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Spiser ikke pizza så trenger ikke tenke på ganeproblemer :!: 6917680[/snapback] Hva i svarte?! Hvorfor i pokker spiser du ikke pizza? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er nok varmen på pizzaen, ja. Den stekes jo på 225 grader... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kan jo vurdere felles søksmål mot stabburet? Problemet med å vente til den er kaldere, er jo at da blir de siste bitene alt for kalde. Hvis man begynner med en gang er det kanskje litt varme igjen i de siste når de spises. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Spiser ikke pizza så trenger ikke tenke på ganeproblemer :!: 6917680[/snapback] Hva i svarte?! Hvorfor i pokker spiser du ikke pizza? 6918404[/snapback] Spiser vanlig mat Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har opplevd det, men kun med Grandiosa kjøttdeig og løk. Det skjer mer eller mindre hver gang jeg spiser den, men kun den. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Huff, opplever dette hver gang jeg spiser frossenpizza. Men kun med pizza, ingen annen mat. Tror du påpeker noe essensielt der - jeg også opplever problematikken som er omtalt i første post, men bare når det er snakk om frossenpizza. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Merker det ikke når jeg spiser Grandiosa, men en glovarm Pizza Originale pleier alltid å skjende ganen min. At det er varmen er helt sikkert, men er usikker på om det er oljen som du sier, eller om det er osten. Originale har vel overfladig (oliven)olje i større grad enn Grandiosa, så det kan være grunnen, som tidligere sagt. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Opplever også ofte at det svir på ganen etter jeg har spist pizza. Lenke til kommentar
aDirdal Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Kan noen av dere som mener at det KUN er varmen som flerrer opp ganen, gi meg en seriøs og konstruktiv forklaring på hvorfor jeg flerret opp min gane da jeg spiste en kald, men sprø, baguett?? Forhåpentligvis går det opp et lys for noen av dere. Legg merke til at ordene "seriøs og konstruktiv" er understreket. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Får kun denne følelsen i ganen etter jeg har konsumert en pose av BonBon's "Søppeldynga" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 aDirdal: Hvorfor den holdninga, plutselig? Du spurte, ga oss tre alternativer, men alt du ville ha var noe som støttet din sak mot kameratene uten at det trengte å være korrekt? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skadene har skjedd før jeg har vært i kontakt med skorpen, så er varmt fyll/ost som er hovedårsaken. Kan helt sikkert skje med andre ting også, men nøkkelordet er, som sagt, varmt fyll/ost. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg må ha spist 1000+ pizzaer i livet og har aldri opplevd dette. Hva med å vente 2-3 minutter før man begynner å spise istedet for å ta 'kokende' pizzafyll inn i munnen? Eventuelt lage maten noen minutter tidligere hvis man er så sulten at man hiver innpå det sekundet man tar den ut av ovnen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Man kjøler ikke ned pizzaen først, den skal nytes varm. Lunka pizza er ikke så godt som gloheit pizza. Anyways, skjønner ikke helt alt styret - dette skjer som sagt med meg også, men jeg river nå bare ut huden og fortsetter å spise det jeg måtte ha lyst til, det er ikke så vondt at det setter stopper for noe... Lenke til kommentar
Meits Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Det er ikke varmen, jeg har opplevd det selv med romtemperert pizza. Travere som Grandis og Big One går bra, men når det gjelder Ristorante og Originale og andre tynnbunnpizzaer kommer svien. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Spiser ikke pizza så trenger ikke tenke på ganeproblemer :!: 6917680[/snapback] Hva i svarte?! Hvorfor i pokker spiser du ikke pizza? 6918404[/snapback] Spiser vanlig mat 6925553[/snapback] Pizza er jo vanlig mat det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå