Gå til innhold

Diskusjon rundt pizza og gane-problem

aDirdal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Merker det ikke når jeg spiser Grandiosa, men en glovarm Pizza Originale pleier alltid å skjende ganen min.

At det er varmen er helt sikkert, men er usikker på om det er oljen som du sier, eller om det er osten. Originale har vel overfladig (oliven)olje i større grad enn Grandiosa, så det kan være grunnen, som tidligere sagt.

Lenke til kommentar

Kan noen av dere som mener at det KUN er varmen som flerrer opp ganen, gi meg en seriøs og konstruktiv forklaring på hvorfor jeg flerret opp min gane da jeg spiste en kald, men sprø, baguett??

Forhåpentligvis går det opp et lys for noen av dere.

Legg merke til at ordene "seriøs og konstruktiv" er understreket.

Lenke til kommentar

Jeg må ha spist 1000+ pizzaer i livet og har aldri opplevd dette.

Hva med å vente 2-3 minutter før man begynner å spise istedet for å ta 'kokende' pizzafyll inn i munnen? Eventuelt lage maten noen minutter tidligere hvis man er så sulten at man hiver innpå det sekundet man tar den ut av ovnen.

Lenke til kommentar

Man kjøler ikke ned pizzaen først, den skal nytes varm. Lunka pizza er ikke så godt som gloheit pizza.

Anyways, skjønner ikke helt alt styret - dette skjer som sagt med meg også, men jeg river nå bare ut huden og fortsetter å spise det jeg måtte ha lyst til, det er ikke så vondt at det setter stopper for noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...