miCro Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har et merkelig problem med tastaturet når jeg spiller. Hvis jeg f. eks. skal gå fremover i Oblivion så tar det noen sekunder før karakteren i spillet reagerer, og når den først gjør det går den fremover en god stund etter jeg har sluppet W-tasten. Hvis jeg prøver å trykke inn noen andre taster samtidig, skjer det samme. Karakteren reagerer, men lenge etter jeg trykket inn tasten. Og slik er det i alle spillene jeg har installert akkurat nå. I alt fra den orginale Unreal Tournament til Colin McRae Rally opplever jeg denne vanvittig irriterende forsinkelsen. Jeg hadde ikke installert programvaren til Logitech, så jeg lastet ned den siste utgaven av SetPoint til mitt tastatur (LX700). Etter en omstart fyrte jeg opp et spill, og da fungerte tastaturet som normalt. Ingen forsinkelse. Dessverre så kom problemet tilbake når jeg atter en gang startet maskinen på nytt. Derfor har jeg ingen anelse lenger om hva som forårsaker dette utrolig irriterende problemet. Det gjør samtlig spill jeg har uspillbare. Noen tanker om hva som forårsaker dette og hva jeg kan gjør for å løse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå