Fox1 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Halla! Har nettopp bestilt ett Canon Ixus v2 og lurte på om noen har noen erfaringer med dette kamerat...? Synes ikke prisen var så gal - 3.450,-. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Nå er ikke jeg riktig person til å uttale meg om hva som er "bra" egentlig, ikke er jeg noen spesielt god fotograf og ikke har jeg hatt andre kameraer enn ixus v2, MEN jeg eier nå denne lekre lille saken og er veldig godt fornøyd med det. Synes bildene blir fine jeg :smile: Både i mørket, inne og ute i sollys. Minnebrikka på 8MB som fulgte med er alt for lite da, men etter å ha kjøpt en 128MB brikke så har jeg ingenting spesielt å utsette på kameraet egentlig. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-29 15:10, skrev Anders Leipsland:Synes bildene blir fine jeg :smile: Både i mørket, inne og ute i sollys. Hei... Har dette kameraet jeg også, men er ikkje fornøyd med bilder som er tatt i dempet belysing, da de blir svært mørke! Men siden du Anders får gode bilder i mørket, kanskje du har funnet den funskjonen som jeg IKKE klarer å finne...(den som øker lukketiden tror jeg, og slipper inn mere lys)? Har du råd får hva jeg kan gjøre for å få bedre "dempet belysingnsbilder" Anders...??? Ellers kan jeg melde at jeg syns kameraet et flott, både utseendemssig og brukervennlig. Bonus = vekker oppsikt hos kompiser! Lenke til kommentar
Fox1 Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Fint å høre at andre er fornøyd med kamera! Har også bestilt ett 256 mB minnekort til det. Ser at "Zemtex" klager på mørke bilder. Har sett i noen tester at det blir bemerket at blitzen har veldig begrenset rekkevidde, og at dette (sammen med noen andre faktorer som ligger i kameraets konstruksjon) kan bidra til bilder som blir for mørke. (Kanskje ikke så veldig rart, siden blitzen er VELDIG liten i utgangspunktet!) Da jeg vitterlig ikke har fått det ennå, (regner med at det kommer i morgen), vet jeg ikke om noen måte å kompensere manuelt. Skal sjekke så fort jeg får det, og gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Canon v2 er bra, men d må da være bedre å kjøpe canon v3, til bare 1000en lappen mere!! Det skal jeg kjøpe. http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...tall=28.11.2002 Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hva med å ta en titt her? : http://prisguide.digitalkamera.no/vis_prod...tal%20Ixus%20V2 MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå