sablabra Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg skulle rengjøre skjermen for fingermerker og støv i dag fra den dyrebare skjermen min, og gjorde det på vanlig måte: Fuktet en klut og vred den opp så mye som bare mulig(slik at den bare så vidt er fuktig), og tørket forsiktig av skjermen. Alt så fint ut, men da jeg skulle skru den på så fungerte det ikke . Jeg skrudde til og med bryteren bak på skjermen av mens jeg holdt på, er alltid ekstremt forsiktig med skjermen. Jeg kan absolutt ikke tenke meg at skjermen kan ha tatt skade av det, men den vil ikke starte i det hele tatt. Ikke noe lys som lyser opp, bare helt dødt... Noen som har opplevd noe lignende, eller er det bare å vente et døgn før jeg evt. må sende tilbake som reklamasjon? Har ikke noe lyst til å sende den tilbake, men ser ut som om jeg kanskje må det... Og som sagt, jeg kan ikke tenke meg at skjermen skulle ta skade av det Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Dæsken, lot den stå et par timer, og nå funker den jammen igjen Det gjenstår som et mysterium for meg hvorfor dette skjedde... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hadde neppe noe med rengjøringen å gjøre,men heller at stforsyningen slo ut den automatiske sikringen,da må en vente en viss tid før denne slår inn igjen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hadde neppe noe med rengjøringen å gjøre,men heller at stforsyningen slo ut den automatiske sikringen,da må en vente en viss tid før denne slår inn igjen. 6850450[/snapback] Hmm, men hvordan skjedde det, har jo skrudd av skjermen på samme måte mange ganger, uten at det har skjedd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hadde neppe noe med rengjøringen å gjøre,men heller at stforsyningen slo ut den automatiske sikringen,da må en vente en viss tid før denne slår inn igjen. 6850450[/snapback] Hmm, men hvordan skjedde det, har jo skrudd av skjermen på samme måte mange ganger, uten at det har skjedd 6850457[/snapback] Vet ikke men har faktisk opplevd det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå