Superparanoid Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skulle gjerne deltatt, men jeg syntes det er så rotete.. Bilder legges ut her, sendes der, finner posten her osv.. Jeg finner liksom aldri oppgaven før det er ferdig 6858013[/snapback] Hvordan skulle det vært da? Man må ikke glemme at det er helt vanlig brukere som du og meg som har tatt initiativ til dette. Vi har ikke all verdens muligheter... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Konkurransen finner man i "Konkurranser" forumet, naturlig nok. De har samme topic hver gang, og de gjøres sticky, så de ligger konstant øverst og dermed lett synlig. Dette har pågått i 12 uker nå, så jeg synes kanskje at det begynner å bli litt system og rutine i det, i alle fall finner jeg annonseringen ganske lett hver fredag morgen. De siste par ukene har det vært en fast rubrikk på akam sin forside, med direkte link til ukens oppgave, og senere til avstemningen, når de er lagt ut. Det burde ikke være helt umulig å finne ut av.... Selvsagt kunne redaksjonen ta seg av dette, og gjøre ting enda enklere, men litt av poenget her er vel at de er en en konkurranse som ble dratt i gang av brukerne, og at ansvaret for avviklingen går på rundgang.. Tommy Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Onkel Kompost..., mener da jeg har sett flere bra bilder fra deg i Bildekritikken? Tviler. Tror du forveksler meg med brukeren som bare heter Onkel. Denne karen har mange gode bilder. Jeg tror jeg bare har lagt ut en liten håndfull (maks 5) bilder. En med noe bingostyr, en med et av mine favorittmotiv, et slitt naust. Og kanskje et par andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå