$o|aR-P|eXu$ Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hey, kjære dataentusiaster =) Hvordan er Viewsonic P95f+ i spilling? Er det spesielle ting jeg bør vite om angående viktige innstillnger når jeg mottar skjermen? Hadde Samtron "19 P96 før, hvordan er den i forskjell fra den? Setter stor pris på alle seriøse svar =) Mvg $vegga Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 En viktig ting du bør huske på, er å slå på skjermen før du begynner å spille. Kan bli litt mørkt, hvis du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Sorry. Skal være mer seriøs nå. Jeg hadde den skjermen i 2-3 uker, og den har en "brightness" knapp som var ganske digg i spill. Blir veldig lyst i mørke rom osv. Jeg fikk byttet denne skjermen i en P95f p.g.a. feil med P95f+. Så sjekk at du ikke har samme feil på skjermen som mange andre har hatt. Noen har vært plaget med uskarpe partier på skjermen, samt at skjermen kan virke noe rar helt nede i bildet. Jeg var plaget med at oppgavelinjen ble forminsket, den liksom krympet. Men søk på forumet. Er skrevet mye om dette. [ Denne Melding var redigert av: engen på 2002-10-29 15:16 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå