Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg var utvekslingselev i new zealand, og fant ut at jeg skulle dra på litt med årets aprilsnarr. derfor diktet jeg opp en historie om at jeg hadde blitt busta for å røyke hasj, og derfor skulle bli hjemsendt, og alt dette la jeg ut i bloggen min. hele familien min gikk fem på, og det hadde visst vært full ståhei hjemme. diverse telefoner fra mamma til pappa, pappa til ansvarlig kontor, besteforeldre til pappas kontor, alvorlige samtaler over middagsbordet. på grunn av en tolv timers tidsforskjell tok det litt tid før de kunne få tak i meg, men sånn rundt syv om morgenen ble jeg vekket av en "alvorstelefon". da hjalp det ikke så mye at jeg kunne innrømme at alt bare var dritt, de var rimelig sure likevel. ...slem gutt.

7093120[/snapback]

 

Naa vet jeg noyaktig hva som kommer paa bloggen min den 1. April. :D

Lenke til kommentar

Tja, fikk en fiks idé på ungdomsskolen. Var sånne klippekort i papp, som du brukte i "melkesalget" for å handle is-te, litago osv. Når et slikt var brukt opp hadde du selve "stammen" av kortet igjen. Dette brukte jeg da til å klippe opp små kopier av de "klippene" du river av kortet, og leverte det i melkesalget når det var hektiske tilstander - altså rett før matfri. Slik holdt jeg og noen kompiser på i ei uke, men de som sto i kassa hadde da merka at noe var galt, så vi slutta. Vi hadde vel svindla for noen tusen til sammen. Ganske frekt og teit, når jeg tenker over det i ettertid :D

Lenke til kommentar

I barnehagen var jeg særdeles rampete. En dag skulle hele barnehagen på skogstur, men jeg var forkjølet, så jeg kunne ikke bli med. Jeg var vel 3 år. Det var også en annen gutt som måtte være igjen i barnehagen. Den eneste voksne personen som var der, var kokken. Hun var selvfølgelig inne på kjøkkenet, så ingen merket hva vi drev med. Det var første desember, og vi hadde fått en fin sjokoladekalender som hang på veggen i barnehagen. Det var sånn at vi hadde trekning hver dag, og det skulle være en sjokolade til hvert barn. Den andre gutten og jeg kjedet oss, så jeg kom på en lek vi kunne leke. Den gikk ut på at vi fikk hver vår sjokolade, tur etter tur, helt til kalenderen var tom. Deretter tredde vi kalenderen over hodene våre og lekte tog. Da barnehagetantene kom tilbake fikk vi skikkelig kjeft, men jeg skyldte på gutten mens det var jeg som var hjernen bak verket. Det ble ikke noe sjokolade på resten av barnehagebarna den adventstiden.

Lenke til kommentar

vel, ringe på og stikke av er jo en klasikker, men har noen noen gang prøv å kjøpe sånne små "kinaputter" på 17 mai....................................... _______

Sånne med to snorer du drar i så de smeller? ---------|______|---------

 

Vel, når jeg var rundt 12-13 år dreiv vi å teipa den ene snora til døra og den andre snora til dørkarmen. deretter ringte vi på og stakk av, delvis gjømte oss bak en vegg eller noe for å vente på smellet.

folk skvatt som f%¤#!

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Vel.. tror jeg ikke har gjort så sykt mye slemt.. men en del

 

en av ting var at jeg og noen venner kjøpte sånn Barbiedoll(f**k doll) til en av vennen min:P og jeg vista at han hadde stooort selskap vær jul med heleslekta rundt 20.30 på julaften fikk jeg meldig.. "Begyn og løp..." han var liksom trippelt så stor som meg.. Jeg fikk så juling at det ikke går ann da ferien var over..

 

Har gjort så massa annet piss men har altid kommet unda med det siden jeg har altid vært så liten:P

 

en ting jeg husker er at jeg hang opp lærer min på en knagg (hun er 1.40 elns)

Og begynte og spytte på henne siden hun dreit meg ut foran hele klassen..

 

annent var at jeg bestile 30 pizzaer til et hus.. Vetta faen hvem som bodde der..:p

 

 

 

Edit: glemte og si at jeg har en lille bror og lille søster.. Noen ganger er det ikke være lett og være dem..

Endret av Metaby
Lenke til kommentar

Da jeg var kid sto jeg på en høyde og måtte tisse og pissa inn vinduet på en trailer, der en fyr sov.

 

Jeg hørte masse bannskap, fikk inn snabben og sprang bort så fort jeg kunne og gjemte meg i ei grøft eller noe.

Husker ikke helt hva som skjedde.

 

 

Og en gang spytta jeg på en drosjesjåfør som kjefta meg opp fordi jeg mangla 50 øre for turen.

Det gjorde ikke saken bedre, ble noe piss med det også.

Men fylla har skylda sier jeg bare :p

Lenke til kommentar

Det er nok ikke det slemmeste jeg har gjort, men jeg kommer ikke på noe annet akkurat nå :whistle:

 

En gang i heimkunnskap i 6 klasse, så bestemte jeg og venninnen min oss for å gjøre noe "gøy." Læreren skulle sitte ved våres bord og vi skulle ta saft og mat (altså hun kunne ikke ta maten selv).

Vi tok og pepret glasset hennes med saft skikkelig. Og det gjorde vi også med maten hennes (husker ikke helt hva det var, tror det var lapskaus). Først tok hun en skje med lapskaus, den var sterk, og så skulle hun skylle ned med saft og den var jo samme :p Men hun ble heldigvis ikke så sur :roll:

 

I 7 klasse hadde vi en lærer som ingen likte. Vi gjorde skikkelig fæle ting. Først hang vi "plakater" opp i hele klasserommet hvor vi hadde skrevet "....er stygg, dum, teit" osv.

Tok også å dyppet skoene hans i do. Lærte ikke en drit det året, og vi gjorde aldri lekser :whistle:

Like greit det :cool:

Endret av Majia90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

engelsk læ'rer`n vår hadde en liten tre hest på kateteret hver eneste time, og jeg likte ikke den hetsen,så hver gang jeg så den,så la jeg den på siden, men neste time sto den oppreist igjen :p

 

dette irriterte meg ,så tilslutt brøt jeg av hode på hesten, og da ville den forbli *død* tenkte jeg

 

men NEIDA! neste engelsk time hadde lærerinen teipet hode på plass :p

 

Ps: ja sjur, d va æ som ødla hetsen ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jeg lurte en fyr i klassen min på ungdomskolen..

jeg sa *hvem oppfant tyngdekraften?*

 

han svarte newton, og jeg sa det var feil, da ble han forbannet,

 

så svarte jeg at ingen oppfant tyngdekraften :D

 

mobbet han for det i tre år, litt slemt:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Gjorde noe morsomt i barnehagen.. Jeg satt på siden av ei jente som går i klassen min nå, det stod en søppelkasse på sida  av benken, jeg tenkte.. haha Jente+ Søppeldunk = hyling ! Jippi skyver litt med bena og dytter henne oppi ^^ jeg syns det var så morsomt jeg kunne grine :)

7811860[/snapback]

:dribble:

Lenke til kommentar
NEI NEI NEI::SÅ SLEM JEG VAR!

 

 

 

 

på denne posten skal man skrive ned slemme ting de har gjort..kan variere fra virkelige slemme ting. fra sånt puffa søstersen ned trappa ting

 

 

 

Jeg for eksempel: personlig liker jeg ikke roser. Gudene må vite hvorfor,men det er bare sånn..Men for en eller annen grunn er roser damenes favoritt..og den er grei

 

Men når du begynner å presse meg på roser, da er det å gå for langt..Noen kan si at d er slemt av meg å si d,eller at jeg skal være fornøyd med at jeg ihele tatt FÅR roser.... Men det er jeg altså ikke:P

 

 

Når jeg mottar en rose fra en dame(skejdd flere ganger nå faktisk) så infører jeg noe som jeg liker å kalle: RESIRKULERING AV ROSER

 

jeg mottar rose

jeg takker damen

jeg irriterer meg over rosen

jeg gir rosen bort til en annen dame

jeg resirkulerer rosen:P

 

d kan være damer jeg liker, damer jeg har noe på gang med, eller faktsik bare en dame som går foran meg(så lenge hun er snyg)

 

er jeg slem? ?? kommer jeg til å slutte? nei...

 

JEG LIKER IKKE Å FÅ ROSER!

 

 

 

men men men..det var en av de tingene som kan baseres osm å være slem..har du noen slemme tilstabnder? gjør du noe slemt? la oss lære av hvernadre..

 

LET`S MAKE THIS A BETTER WORLD:p:p:p:p

6849843[/snapback]

 

haha rose22.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...