Gå til innhold

Slem gutt eller jente

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Thats the generall idea :thumbup:

7575733[/snapback]

Onde, onde mann! :/

7575872[/snapback]

Ja, er vel derfor jeg laget denne tråden :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Når jeg var 8 år dreit jeg på en av vennene mine sitt hode...:p

Dette var i stavanger, bor nå i oslo...flyttet for 7 år siden

7576236[/snapback]

dude...not nice

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

okey, når jeg var 3-4år så bæsja jeg og smurte det over hele romet,vegger alt...og min lille bror

lille stian lo godt den dagen:P

Lenke til kommentar

Jeg, en kompis og broren min var ute og gjorde rampestreker som vi gjorde før, tror jeg var 12 år eller no.

Vi fikk han ene til å drite i en hundepose så puttet vi det i en postkasse og fyllte den med snø sånn at postbudet skulle prøve å få det ut for å så ta i bæsj.

Og en gutt noen hus unna fikk husarest for det vi gjorde :evil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg, en kompis og broren min var ute og gjorde rampestreker som vi gjorde før, tror jeg var 12 år eller no.

Vi fikk han ene til å drite i en hundepose så puttet vi det i en postkasse og fyllte den med snø sånn at postbudet skulle prøve å få det ut for å så ta i bæsj.

Og en gutt noen hus unna fikk husarest for det vi gjorde :evil:

7600640[/snapback]

ha ha ha ha ha ha

nice,sick but nice :p

ble mye bays hær nu gitt :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg er et engle barn :innocent:

men det "slemmeste" jeg har gjort er vel å stjele fra Rema 1000, statoil og SPAR opptill flere dager på rad når jeg var liten sammen med noen kompiser :ohmy:

Var skummelt å bli tatt å som straff ble jeg utvist i 3 måneder... kom tilbake neste dag :D

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

hmmm, jeg har gjort mye dritt :hmm:

Jo, en gang i 7'ende klasse var det en sånn adhd kid utenfor huset til meg og kompisen min, og han dreiv og slang dritt og var rimelig høy på pæra. jeg tar luftpistolen til kompisen min, løper ut og truer med å skyte han :!:

han bare lo, sa det var fake pistol og da planta jeg en kule rett i huet hans :w00t:

Politiet kom på døra senere på kvelden og skulle snakke med meg og greier, værst av alt sa jeg tiil politiet at jeg sikta på et tre :tease: jeg var noob back then.

en annen gang kastet vi egg på vinduer:p haloween^^. så så vi et vindu som var oppe, og jeg kunne ikke dy meg, jeg moste egget gjennom vinduet, det traff veggen og splætta utover hele sofaen hvor en dame lå og så på tv :no:

Da måtte vi punge ut, erstatninger for gardiner, teppe og sofa:P

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Jeg er et engle barn  :innocent:

Et englebarn med orddelingsfeil. :p

men det "slemmeste" jeg har gjort er vel å stjele fra Rema 1000, statoil og SPAR opptill flere dager på rad når jeg var liten sammen med noen kompiser :ohmy:

Var skummelt å bli tatt å som straff ble jeg utvist i 3 måneder... kom tilbake neste dag  :D

Jeg hadde også en periode på barneskolen hvor jeg tok med meg en "Crispo"(sjokolade) fra Remaen hver dag etter skolen. En gang ble jeg tatt, kom tilbake neste dag og tok fem stk. :whistle:

Lenke til kommentar

Jaja, I'm back. Jeg har gjort en del slemme ting jeg og. Mens jeg bodde i Bergen lekte jeg og noen kompiser en lek: Pyse eller ikke. For å bevise at du ikke er pyse må du gjøre en hel del utfordringer.

En gang kom jeg på ideen at en av oss skulle spise kubæsj. Vennen min tapte i stein-saks-papir, og han gjorde faktisk det. Og det var min ide... :innocent:

En annen gang tapte jeg og kompisen min fikk meg til å ringe på hos en suuur nabo. Jeg ble tatt, hivd inn i en rosebusk med hodet først. Attpåtil var han en politimann... Gud det var vondt...

Lenke til kommentar
nei og nei for nokken n00bs for cirka 3 uker siden var d helikopter kræsj rett ovenfor skolen der eg bor og 2 stykker døde, men eg sto nedenfor og lo meg halvt ihel

7012381[/snapback]

Det der var bare stakkarslig

7606047[/snapback]

Det er ikke slemt, det er ondt! Nemlig.

Lenke til kommentar
En gang hadde vi sånn prosjektarbeid i skola, så var d en som spurte om han kunne få skrive av mitt(det skulle fremføres muntlig). Og jeg sa at det var helt greit, så gikk jeg på Google, og fant en dansk stil om emnet som han skulle få framføre :!:  Han merka ikke at det var dansk før han sto foran kateteret og var 3 ord inn i stilen.

Slemt gjort, men til pass for en sånn jævla latsekk!

7572211[/snapback]

haha, Genialt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...