Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 tippet over ei ku once, når jeg var i midte-gaudal Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Åssen klarte du å velte ei ku? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 max fart, og masse kompalonger var morsomt,men ikke pent gjort Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvordan gikk det med kua a? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 max fart, og masse kompalonger var morsomt,men ikke pent gjort 7438686[/snapback] Hva er en kompalong? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 max fart, og masse kompalonger var morsomt,men ikke pent gjort 7438686[/snapback] Hva er en kompalong? 7438945[/snapback] Hmmm, Jeg tipper det er en slags hatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 det er en partner kua har d ikke så bra. tror den tok en tur til Gilde Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Åååååå, var det kompanjong du mente? Jaja, jeg tror fortsatt at det en slags hatt. Det passer mye bedre når jeg ser det for meg Endret 6. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 sendte denne linken til mitt 7 år gammle søskenbanr:D http://www.winterrowd.com/bubblewrap/ Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Skulle instalere anti-virus program på en bærbar-pc til søsteren, endte opp med at jeg skaffet msn-virus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 sendte denne linken til mitt 7 år gammle søskenbanr:D http://www.winterrowd.com/bubblewrap/ 7472428[/snapback] Haha du er SLEM Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Njee, låste lillebroren min ute midt på vintern. 5 kuldegrader elns. Uten jakke/sko. Satt inne å så på film mens han kikka inn gjennom vinduet. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hver jul går vi opp i skogen til ei lita hule hvor det helt siden jeg var liten har bodd "nisser", så vi går dit med grøt for hell og lykke, og glede de små (nissene). Vanligvis er det sne når det er jul, og da blir det litt lysere, men når det ikke er sne, er det bare veldig mørk, tett, skummel skog, med et fraflytta, råttent hus like ved. Så går vi der hele familien, og søstrene mine er pissredde for at noe skal skje, og maser om hva om det kommer elg eller grevling eller ulv eller bjørn eller hva som helst og angriper og drepers oss, og pappa begynner å ule litt og gneldre, kaster stein inn i skogen så det rasler, mens jeg, som er kledd i svarte klær forsvinner ut av synsranden til søstrene mine (så bare en meter foran oss uansett), og bøyer meg ned og klyper de i leggene og skraper opp etter bena deres, og de hyler og hyler og jeg og pappa bare driver på og har det maks moro. Det hele ender med at jeg tar en annen vei gjennom skogen, da jeg vil hjem fort, og jeg hører pappa lage litt mer ap, og minstesøss som hyler og pappa som sier at nå ble jeg tatt av skogstrollet. Hu strigråt hele veien hjem, og pappa hadde store problemer med å holde seg alvorlig, mamma likte ikke spøken vår noe særlig og kjefter og smeller Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Tanten min har en utvekslingsstudent fra tyskland boende hos seg. Jeg ga han en tålelig tykk bok på NYNORSK i julegave. Muhaha... Endret 24. desember 2006 av UGK Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 En gang hadde vi sånn prosjektarbeid i skola, så var d en som spurte om han kunne få skrive av mitt(det skulle fremføres muntlig). Og jeg sa at det var helt greit, så gikk jeg på Google, og fant en dansk stil om emnet som han skulle få framføre :!: Han merka ikke at det var dansk før han sto foran kateteret og var 3 ord inn i stilen. Slemt gjort, men til pass for en sånn jævla latsekk! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 En gang hadde vi sånn prosjektarbeid i skola, så var d en som spurte om han kunne få skrive av mitt(det skulle fremføres muntlig). Og jeg sa at det var helt greit, så gikk jeg på Google, og fant en dansk stil om emnet som han skulle få framføre :!: Han merka ikke at det var dansk før han sto foran kateteret og var 3 ord inn i stilen. Slemt gjort, men til pass for en sånn jævla latsekk! 7572211[/snapback] Hehe, da er man noe skutt i penalet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm, min tur Da jeg var rundt seks syv år gammel var det en unge som jeg slåss med hele tiden. En dag gikk jeg lei og denga ham så hardt jeg kunne, traff ham rett over øyet. Det(øyet) var lilla rundt en måned, men historien slutter nemlig ikke der heller. En dag, mens han ennå hadde den blåveisen maste han på meg i klasserommet, jeg klagde til læreren som truet med å gi ham en ny blåveis og ja... En uke etterpå gikk han til skolen, og løp fram og tilbake i et veikryss. Da kom det en lastebil og han ble overkjørt. Ennå finnes det ikke bevis på at jeg ga ham 50 kr for dette , og ingen aner noe. Han endte opp med en brukket arm og et brukket ben og 50 kroner rikere... Har flere på lager, men husker ikke nå. Tingen er at jeg blir lett pissa og den ungen var ond... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er jeg slem som misbruker lærlinger til alle dritt jobbene jeg får. Sendte lærlingen opp på et trangt loft for å lete etter en hammer som han selv låner og hadde hengene i belte. Han brukte vel 2-3 minutter før han forstod at det var hammeren han klaget på som var i veien hele tiden han skulle finne. Lurte en rørlegger lærling igjennom et trangt rør for å trekke en ledning for meg. Gav han en stump på 10 meter. Mens røret var på ca 60m og ikke mer en 50cm bredde. Vi tenkte han ville ta litt tid, så gikk vi til lunch i mens. Som straff for å borret igjennom en av ledningene i veggen. PS: Har selv vært lærling og har gjennom gått mye dritt selv. Har mer på lager. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 sendte denne linken til mitt 7 år gammle søskenbanr:D http://www.winterrowd.com/bubblewrap/ 7472428[/snapback] ....Hadde du vært her nå, skulle jeg ha kvelt deg! Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 sendte denne linken til mitt 7 år gammle søskenbanr:D http://www.winterrowd.com/bubblewrap/ 7472428[/snapback] fy faen jeg skvatt ass!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå