Gå til innhold

Slem gutt eller jente

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kamerat hadde en krig gående.

Denne endte etter at han glemte en mørk kokesjokolade hos meg.

Jeg åpnet den forsiktig, og tok ut sjokoladen. Deretter runka jeg på sjokoladen hans, la den tilbake i papiret og limte det igjen superlim.

Poenget var at han skulle få den på en fjelltur (med skolen) dagen etterpå, men han presterte å gå en jævlig omvei så jeg fikk ikke gitt den til han.

Men en på turen spurte meg om jeg hadde tatt hevn, så jeg sa ja. "Hva har du gjort da? Runket på maten hans?" Jeg satt bare stille og så på han. Plutselig brøt alle som var der ut i krampelatter.

To dager senere på skolen fikk kameraten min sjokoladen av en annen kamerat, som jeg hadde gitt sjokoladen til for at det ikke skulle virke mistenksomt.

Han som fikk godsakene utbrøt, etter å ha kjempet med papiret som var limt igjen med superlim, "Ååååh! Tusen takk! Du redda dagen min! Aaaah! Den lukter jæææævlig godt!"

De fleste som stod og så på viste hva som befant seg på sjokoladen, og hikstet selvfølgelig av latter. Men når han tok seg et par biter og klaget over at det smakte litt rart, og at den var litt hvit, ble det riktig ille. Tror vi klarte å ro det bort med at vi lo av en som tygde nikotintyggis eller noe.

Kompisen min, med den deilige spunkplaten, ville jo selvfølgelig være med på morroa så han begynte å le av han som angivelig knasket tyggis.

Det å se en med kjefte full av sjokolade, badet i hvite rumpetroll, le av en annen er ganske prisløst

Så stakk vi hver for oss for å ha time. Da satt han i klasserommet og prøvde å friste alle i klassen med digget sitt. Noe som selvfølgelig ikke gikk særlig bra, med untak av en stakkar som ikke hadde fått med seg at platen var besuddlet. Men heldigvis for han, klarte en annen å huke tak i han og fortelle hva som var ståa før han ble påspandert marinert kokeplate.

Da deres time var over, og alle min elskovsjuice var konsumert, var det en som ikke klarte å holde kjeft lenger.

Det eneste som møtte meg når jeg kom ut for å røyke, var et surt tryne og ordene "Din forbanna pikk!"

Lenke til kommentar
haha..det sier vel seg selv når hun har en kjole som viser en god del..og hu var den deilige i forholdet..

7270588[/snapback]

he he...tør man å spørre om bilde av frøkena :innocent:

nysgjerig sju :tease:

PS: var det den eneste grunnen derre slo opp eller flere grunner?

7270723[/snapback]

haha, nei, har ikke noe bilde av hu nå..men hu valgte å bli yrkessoldat, og verken jeg eller hun ville ha et slikt forhold der vi ikke så hverandre daglig. Dette ville ikke vært mulig mtp. at hun hadde lyst å gå i tjeneste utenlands og jeg hadde lyst å studere.

7271493[/snapback]

Yrkes soldat ja,,lover ikke godt :p

håper hun ikke bærer nag mot deg da :w00t:

7276022[/snapback]

Nah, forholdet tok slutt for lenge siden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

påungdomskolen så ble kompisen min (Kvakland) syk. så hanringte meg opp og spurte om vi hadde noen Historie lekse. Det hadde vi, så jeg sa at vi hadde oppsumeringspørsmålene til lekse. Men så kom den djevelske delen av meg og tilførte at vi måtte skrive en essay om Kaiser Wilhelm II! Grunnen til dette var at han ikke viste hvem Wilhelm var,og det sto ikke noe om det i boka,så han måtte lete i leksikon:P

Dagen etterpå leverte han oppgavene og En side om Kaiser Wilhelm II

til lærerens forundring sa han

-jaså.. dettte var jo hygeli,men hvorfor skrev du dette?

kvakland(komisen min)- er det ikke lekse da? Daniel sa jo at

og jeg lo så mye at det gjorde vondt

DET ER SLEMT DET!

lærern lo han med,mens Kvaklands..veeeel ble litt ferbannet:P

Lenke til kommentar

Vel, jeg gikk i femteklasse og var elevråds representant for klassen. Riktig nok klagde klassen på at vi ikke fikk spille fotball utenfor anvist sted, det vil si fotballbanene, noe som jeg var helt enig i. Jeg sa at det er like stor sjangs for å treffe et vindu fra banene, som fra en annen plass på skolegården. Riktig nok kom rektoren med en stor preken og ren bullshit om dette, så jeg bestemte meg for å ta igjen.

Friminuttet var fredelig, og vi spilte fotball som vanlig. Men denne gangen skulle jeg vis et poeng, ved å bomme på en målsjangse. Jeg løp opp mot målet og bøyde meg over ballen. Det var et kjempetreff, forbi målet over sandkassa, over litt asfalt og inn i et vindu som førte rett inn i lærer rommet. Ballen spratt på bordet, rev ned alt av kaffekrus, matpakker og kaffekanner, for så å sprette på bordet og treffe rektoren midt i familiejuvelene. Så ble jeg dratt in på rektors kontor og fikk en fin blå lapp der det sto alt det jeg hadde gjort, men jeg hadde jo egentlig ikke gjort noe galt, hvordan kunne de vite at jeg gjorde det med vilje?

Uansett, jeg hadde gruvd meg til å levere lappen til fattern, men han lo til han mistet brillene. Og signerte med et stort glis.

Neste dag på skolen leverte jeg lappen og sa: "Ja... Fattern takker forressten for en god latter." Og gikk før han rakk å svare.

Sikkert en del type-o's men orker ikke å sjekke.

Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke på noe slemt jeg har gjort, men jeg gjør slemme ting. Jeg mobber to stk i klassen  :!: Han ene kaller jeg Gay, og sier han er stygg hele tiden, mens han andre blir kalt gollum og jeg går og etterligner han...

Er dette slemt?

7284263[/snapback]

sannsynligvis, og at du ler av det setter deg ikke akkurat i et bedre lys. Det er forskjell på å være slem mot venner i engangshendelser, og det å mobbe folk over tid

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Hmm, har gjort en god del slemme ting:

1. Pissa i melkepakken til nabofamilien, og så på når de spiste cornflakes med melk etterpå.

2. Klaska en fyr jeg kjenner i hodet med en hammer når jeg var 8 år. Kraniebrudd.

3. Rulla rævhår inn i en sigarett, og gitt den til en fyr jeg kjenner. Kommentaren hans var klassisk: "E det Rød 3?"

4. Satt avstandsmuttere på halvparten av felgmutterne på naboens bil. Du skulle tro han klødde seg i hodet når hele bilen holdt på å riste i stykker.

5. Klikka spenningsvelger-brytern på kompisens nye PC fra 230 til 110V før han skulle starte den opp for første gang. En masse blårøyk og gnister, før han datt i krampegråt over at den splitter nye, dyre PC'en han hadde kjøpt eksploderte. Og NEI, han hadde visstnok ikke garanti.

Men jeg har også blitt utsatt for lignende ting:

-Satt og koste meg med et glass vann fra vannautomaten på skolen, som en kamerat hadde pissa i dagen før. Ubeskrivelig aroma.

-Spist ei brødskive med ballehår under pålegget.

-Blitt kledd naken og tatt bilde av mens jeg lå i koma og utspydd på en skikkelig fyllefest. Denne var ILLE!

Og mye, mye mer ;)

Lenke til kommentar

Da jeg og søstra mi var små kranglet vi ofte.

En gang gikk det litt over styr og jeg endte med å lugge av søstra mi alt håret midt på hodet så hun fikk den velkjente munkesveisen.

Dette var hverken søstra mi eller mine foreldre særlig fornøyd med.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
3. Rulla rævhår inn i en sigarett, og gitt den til en fyr jeg kjenner. Kommentaren hans var klassisk: "E det Rød 3?"

-Blitt kledd naken og tatt bilde av mens jeg lå i koma og utspydd på en skikkelig fyllefest. Denne var ILLE!

Sikker på at vi ikke er en og samme person...? :p :!:

Men da folkene røkte sigaretten jeg ga så virket det ikke som de klarte å skjønne hvor den fæle lukten kom fra...de var ikke glad i meg da de fikk vite det... :p

EDIT: Voodoo... Den der var så slem... men enda så artig :p

Endret av dask
Lenke til kommentar
Jeg kommer ikke på noe slemt jeg har gjort, men jeg gjør slemme ting. Jeg mobber to stk i klassen  :!: Han ene kaller jeg Gay, og sier han er stygg hele tiden, mens han andre blir kalt gollum og jeg går og etterligner han...

Er dette slemt?

7284263[/snapback]

sannsynligvis, og at du ler av det setter deg ikke akkurat i et bedre lys. Det er forskjell på å være slem mot venner i engangshendelser, og det å mobbe folk over tid

7307045[/snapback]

Sir meg enig der. :thumbdown: for deg.

Lenke til kommentar
Forøvrig kasta vi en av mobbeofrene i klassen ned i fryseboksen og satte oss oppepå. Han hadde pådratt seg lungebetenelse midt i juli (lurer på hvorfor).

På vgs har vi bare mobbet enkelte personer. En bytta skole :innocent:  :whistle:

Men jeg har kommet helskinnet fra det!

7270869[/snapback]

*snip*

7272616[/snapback]

Jeg er så enig som det går ann å bli :love:

Meningsløs tråd btw, og den hører definitivt ikke hjemme under Forum > Off topic > Humor ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

:thumbup:

Ble sur på fattern i dag, det er sånn rått vær ute nå, skikkelig fuktig, tror skoene

hans har ligget ute i 3-4 timer nå...

7388455[/snapback]

he he h eh eh he

den vakke dom, eller snilt :thumbup:

Lenke til kommentar

Mobba en av mine beste venner gjennom ungdomsskolen. Han hadde ikke imot at JEG mobbet han, men han hadde noe imot andre og at de lo av mine kommentarer.

Jeg husker jeg sa til han at jeg bare måtte slå til han. "Du er jo så svak og gjør ingenting igjen, du fortjener en smekk.. BANG!" "Uansett, han var seriøst det "perfekte mobbeoffer". Jeg husker alle de gangene jeg måtte sitte ved siden av han på trappa å si unnskyld, men jeg sa at jeg kom til å gjøre det imorra.

Vi var uansett dritgode venner. Jeg kunne mobbe han så mye jeg ville så lenge ingen andre hørte/eller lo av det. Men han la opp til det s til de grader. Han var en rampeunge i likhet med oss, men han hadde ingenting å si (ikke stor i kjeften).

Husker når han sladra, årh! Han sladra alltid til læreren. En dag kom læreren opp til meg og sa: "jeg er så lei av han nå, jeg vet han er irriterende, men bare hold deg unna han". Dette var sant siden han faktisk alltid havna i bråk oppfordret av oss. Han har blitt så sykt mange ganger busted. En gang sladra han til sin egen far. Han sin far snakka med min far og min far hadde ikke helt fatta at det var mulig. Vi var jo venner og han ringte hver dag. Han lo godt av historiene, men han sa jeg burde slutte.

Dette er vel ikke slemt? Jeg vet at jeg hadde gjort det om igjen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Mobba en av mine beste venner gjennom ungdomsskolen. Han hadde ikke imot at JEG mobbet han, men han hadde noe imot andre og at de lo av mine kommentarer.

Jeg husker jeg sa til han at jeg bare måtte slå til han. "Du er jo så svak og gjør ingenting igjen, du fortjener en smekk.. BANG!" "Uansett, han var seriøst det "perfekte mobbeoffer". Jeg husker alle de gangene jeg måtte sitte ved siden av han på trappa å si unnskyld, men jeg sa at jeg kom til å gjøre det imorra.

Vi var uansett dritgode venner. Jeg kunne mobbe han så mye jeg ville så lenge ingen andre hørte/eller lo av det. Men han la opp til det s til de grader. Han var en rampeunge i likhet med oss, men han hadde ingenting å si (ikke stor i kjeften).

Husker når han sladra, årh! Han sladra alltid til læreren. En dag kom læreren opp til meg og sa: "jeg er så lei av han nå, jeg vet han er irriterende, men bare hold deg unna han". Dette var sant siden han faktisk alltid havna i bråk oppfordret av oss. Han har blitt så sykt mange ganger busted. En gang sladra han til sin egen far. Han sin far snakka med min far og min far hadde ikke helt fatta at det var mulig. Vi var jo venner og han ringte hver dag. Han lo godt av historiene, men han sa jeg burde slutte.

Dette er vel ikke slemt? Jeg vet at jeg hadde gjort det om igjen...

7389599[/snapback]

har vel lignenes fortid jeg også(uten at mitt *offer\kompis* ikke sladra da :no:

den var veik :p

men jeg syns du ikke er slemt,for da er jeg slem jeg også :innocent:

det er bare for morro skyld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...