Gå til innhold

Slem gutt eller jente

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal ikke nekte på at jeg ga henne nok grunn til å banke meg..men det erke poenget

7260101[/snapback]

Joda.

For da var det jo i utgangspunktet DU som var slem, hvis hun hadde god nok grunn til å banke deg.

Forresten:

Jeg sladra på en i klassen her en dag. Han er en jævla tulling, så jeg driter vel i om han får brev med hjem, kommer til rektor osv. Han hadde stjålet sjokomelk fra kantina, noe jeg hadde på film. :p Tok og viste den til kantine-dama. :whistle:

Lenke til kommentar

det er da terskel for hvor mange ganger jeg gidder å høre samme bs..hu var, er og kommer til å være mye tynnere enn meg..vitsen med å spørre meg om hu ser feit ut da? la oss anta at hu ser feit ut da..Hva sier jeg da? "Ja, du ser feit ut kjære, men du er fortsatt 100 burgere unna hvis du vil se ut som meg.."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

:tease::)

det er da terskel for hvor mange ganger jeg gidder å høre samme bs..hu var, er og kommer til å være mye tynnere enn meg..vitsen med å spørre meg om hu ser feit ut da? la oss anta at hu ser feit ut da..Hva sier jeg da? "Ja, du ser feit ut kjære, men du er fortsatt 100 burgere unna hvis du vil se ut som meg.."

7270246[/snapback]

joa,sant sant.... Er faktisk enig med deg på svaret..Man blir lei av det samme spørsmålet :)

men var kanskje ikke den taktiske møten å svare på da :p

jag har brukt denne jeg

*Du e bra nok* den er ikke god,men bedre enj din :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
haha..det sier vel seg selv når hun har en kjole som viser en god del..og hu var den deilige i forholdet..

7270588[/snapback]

he he...tør man å spørre om bilde av frøkena :innocent:

nysgjerig sju :tease:

PS: var det den eneste grunnen derre slo opp eller flere grunner?

Lenke til kommentar

Skal innrømme at jeg har gjort, gjør mye slemt gitt. Noe på pur f.. som jeg koser meg over den dag i dag. Og ting jeg har dårlig samvittighet for.

Her er noen hendelser oppigjennom mitt 17 (snart 18) år lange liv:

Da jeg var 4-5 år gammel, sto jeg på toppen av trappen og tissa ned HELE trappen. Mamma var nok litt sur da. Men jeg gjorde det i søvne, æresord :cry:

Da jeg gikk i 7. klasse, skulle vi ta avskjed med læreren vi hadde hatt i alle 7 årene. En av de siste dagene med skole, bestemte vi oss får å fikse litt fart på "Storken"(læreren). Så vi fylte den røde termosen med noe så delikat som AVFØRINGSMIDDEL.

Kvelden etter hadde læreren ringerunde. Alle ble busta, men ikke jeg. Sa bare at jeg ble lurt til å stå å holde vakt :innocent:

husker og at jeg og en kompis skrev hvert vårt falske kjærlighetsbrev til to personer . Dvs. Jeg fra mrX til msY, og kompisen min fra. msY til mrX. Dritfestlig til vi ble busta. Husker at pappa lo og mamma var sinna.

På ungdomsskolen gjorde vi mye rart. Blant annet teipa vi fast nøklene til KUHÅ læreren i taket (hun var så liten at hun ikke rakk opp med stol, pult etc). Ganske komisk å se på i grunn!

På heimkunskapen hadde vi "kokkekamp" og vi skulle mekke graut (av alle ting) så da var det bare å ta turen med saltet da :whistle: Forøvrig kasta vi en av mobbeofrene i klassen ned i fryseboksen og satte oss oppepå. Han hadde pådratt seg lungebetenelse midt i juli (lurer på hvorfor). Ellers har vi hatt div. egg og vannballonger som har landet på feil personer (sorry alle lærere som ble truffet).

På vgs har vi bare mobbet enkelte personer. En bytta skole :innocent::whistle:

På Halloween har jeg skutt på barna med softgunn og skremt dem (gjemme seg i busker ol er fint).

Mye uskyldig her da. Men jeg tør nesten ikke ta de som er riktig ille. For de er nesten på kanten til straffbar handling. :innocent::whistle:

Og så til slutt vil jeg beklage ovenfor min lillebror (3 år yngre) for all den misshandligen han har opplevd. (Har vært snill gutt i 3 år nå.. ok2 da). Alt fra å hive ned trappa, til å kaste han i veggen og i sengekanten. Beklager at jeg hår fått deg til å blø x ant ganger...

Huff.. grøsser nesten av de værste episodene.. Men jeg har kommet helskinnet fra det!

Lenke til kommentar
haha..det sier vel seg selv når hun har en kjole som viser en god del..og hu var den deilige i forholdet..

7270588[/snapback]

7270723[/snapback]

haha, nei, har ikke noe bilde av hu nå..men hu valgte å bli yrkessoldat, og verken jeg eller hun ville ha et slikt forhold der vi ikke så hverandre daglig. Dette ville ikke vært mulig mtp. at hun hadde lyst å gå i tjeneste utenlands og jeg hadde lyst å studere.

Lenke til kommentar
Forøvrig kasta vi en av mobbeofrene i klassen ned i fryseboksen og satte oss oppepå. Han hadde pådratt seg lungebetenelse midt i juli (lurer på hvorfor).

På vgs har vi bare mobbet enkelte personer. En bytta skole :innocent:  :whistle:

Men jeg har kommet helskinnet fra det!

7270869[/snapback]

Det virker nesten som om du ikke skammer deg i det hele tatt for å være en av de som gjør livet til andre seriøst surt på ungdomsskolen. For alt du vet så sliter han som dere stengte inne i frysen seriøst nå, og føler seg som et helt elendig menneske uten livets rett, på grunn av det dere gjorde på ungdomsskolen, og at du tør å skrive det her.. Det er ikke NESTEN på grensen til straffbar handling, om den nye loven går igjennom nå, så er det du gjorde en straffbar handling. Du fortjener å låses inne i en fryser. Med dyrekadaver som ikke er ferdigslaktet rundt og oppå deg. Føle deg innestengt, og vite at du hadde ingen, absolutt INGEN kontroll over når du kunne komme deg ut, for alt du visste, kom de til å drepe deg. Og de ville syntes det var drittmorsomt å høre deg skrike. Du fortjener det.

Du sier du har nesten dårlig samvittighet. Vel, mister. Nesten holder ikke.

"På VGS har vi bare mobbet enkelte personer" det er ikke BARE, uansett hvor få det er. På vgs burde du og vennene dine HVERTFALL legge av dere de ekle, motbydelige faktene mange mobbere har. Men du ligger fortsatt igjen, og kommer med en :innocent: smiley. Skal si deg noe, du er alt annet enn uskyldig. Å være stolt over å ha fått noen til å skifte skole, det viser hvem det var som egentlig fortjener å bli flamet på skolen hver dag, som fortjener å begynne å se lysere på døden enn på livet. Det er du det, og vennene dine. Jeg har venner som er blitt mobbet, og de har det ikke bra med deg selv. Det er du, og folk som deg, som ser på det som en LEK, som ødelegger livene deres, og gjør at de finenr trøst i å kutte seg, skade seg på diverse måter, som gir dem de sykeste tvangstankene, som gir dem et ufattelig skremmende ønske om å dø. Men det skjønner du ikke, det er jo bare på gøy.

Dere går ikke løs på dem fordi de er stygge, dumme, fattige, rike, dere går løs på dem fordi de er annerledes, og det kan ikke du være, så du følger strømmen og blir med på å mobbe dem. Eller. det gjør vel ikke du, for du virker som om du faktisk LIKER det.

Men DU kom helskinnet fra det?

Hva med de du mobbet?

Drittsekk.

Og jo, forresten. Jeg er ganske slem jente til tider ^^

Lenke til kommentar
Forøvrig kasta vi en av mobbeofrene i klassen ned i fryseboksen og satte oss oppepå. Han hadde pådratt seg lungebetenelse midt i juli (lurer på hvorfor).

På vgs har vi bare mobbet enkelte personer. En bytta skole :innocent:  :whistle:

Men jeg har kommet helskinnet fra det!

7270869[/snapback]

Det virker nesten som om du ikke skammer deg i det hele tatt for å være en av de som gjør livet til andre seriøst surt på ungdomsskolen. For alt du vet så sliter han som dere stengte inne i frysen seriøst nå, og føler seg som et helt elendig menneske uten livets rett, på grunn av det dere gjorde på ungdomsskolen, og at du tør å skrive det her.. Det er ikke NESTEN på grensen til straffbar handling, om den nye loven går igjennom nå, så er det du gjorde en straffbar handling. Du fortjener å låses inne i en fryser. Med dyrekadaver som ikke er ferdigslaktet rundt og oppå deg. Føle deg innestengt, og vite at du hadde ingen, absolutt INGEN kontroll over når du kunne komme deg ut, for alt du visste, kom de til å drepe deg. Og de ville syntes det var drittmorsomt å høre deg skrike. Du fortjener det.

Du sier du har nesten dårlig samvittighet. Vel, mister. Nesten holder ikke.

"På VGS har vi bare mobbet enkelte personer" det er ikke BARE, uansett hvor få det er. På vgs burde du og vennene dine HVERTFALL legge av dere de ekle, motbydelige faktene mange mobbere har. Men du ligger fortsatt igjen, og kommer med en :innocent: smiley. Skal si deg noe, du er alt annet enn uskyldig. Å være stolt over å ha fått noen til å skifte skole, det viser hvem det var som egentlig fortjener å bli flamet på skolen hver dag, som fortjener å begynne å se lysere på døden enn på livet. Det er du det, og vennene dine. Jeg har venner som er blitt mobbet, og de har det ikke bra med deg selv. Det er du, og folk som deg, som ser på det som en LEK, som ødelegger livene deres, og gjør at de finenr trøst i å kutte seg, skade seg på diverse måter, som gir dem de sykeste tvangstankene, som gir dem et ufattelig skremmende ønske om å dø. Men det skjønner du ikke, det er jo bare på gøy.

Dere går ikke løs på dem fordi de er stygge, dumme, fattige, rike, dere går løs på dem fordi de er annerledes, og det kan ikke du være, så du følger strømmen og blir med på å mobbe dem. Eller. det gjør vel ikke du, for du virker som om du faktisk LIKER det.

Men DU kom helskinnet fra det?

Hva med de du mobbet?

Drittsekk.

Og jo, forresten. Jeg er ganske slem jente til tider ^^

7272616[/snapback]

Jeg har ikke sagt at jeg er stolt av det med mobbinga, har jeg? Uansett.. en skal kanskje kjenne til saken før man går løs på enkelte. Men det er greit. Jeg inrømmer gjærne at jeg har gjort noe dumt og har vært SLEM(EDIT: mener det var det tråden handlet om). Og alle parter har snakket sammen og har skværa opp (neste gang skal jeg nevne det, min feil)

Så da sier jeg det, slik at det ikke skal bli no mer tull: Jeg er ikke stolt av mobbinga, men heller litt stolt av de andre små fantestrekene. For, mobbing er faktsik ut :yes:

Endret av Zar09
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

7270588[/snapback]

7270723[/snapback]

haha, nei, har ikke noe bilde av hu nå..men hu valgte å bli yrkessoldat, og verken jeg eller hun ville ha et slikt forhold der vi ikke så hverandre daglig. Dette ville ikke vært mulig mtp. at hun hadde lyst å gå i tjeneste utenlands og jeg hadde lyst å studere.

7271493[/snapback]

Yrkes soldat ja,,lover ikke godt :p

håper hun ikke bærer nag mot deg da :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...