Loerand Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Syns trådstarter virker litt teit fra før jeg så, det lille der gjorde han ikke så mye teitere Endret 14. september 2006 av Loerand Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Syns trådstarter virker litt teit fra før jeg så, det lille der gjorde han ikke så mye teitere 6865231[/snapback] hakke noe må teithet å gjøre..men er det slemt..det er hele vitsen med denne tråden.. jeg liker ikke roser,og har mine grunner for det PS:du er teit Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Syns trådstarter virker litt teit fra før jeg så, det lille der gjorde han ikke så mye teitere 6865231[/snapback] hakke noe må teithet å gjøre..men er det slemt..det er hele vitsen med denne tråden.. jeg liker ikke roser,og har mine grunner for det PS:du er teit 6865832[/snapback] Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Vel... - Jeg liker ikke å dele godteri med andre. - Jeg bruker aldri å si at jeg er glad i personer jeg bor med, familie. - Orker sjelden å gjøre ting for fremmede personer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Er det slemt? *legge til på sin egen liste* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 - prøvde å kvele søstra mi med ei pute - kasta søppel i skogen og purken ringte - tar null hensyn til megselv Er det jeg husker. Har vel fortrengt resten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Syns trådstarter virker litt teit fra før jeg så, det lille der gjorde han ikke så mye teitere 6865231[/snapback] Må nok dessverre si meg enig i den der. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 hmmm...... denger søstrene mine når de er irritable (litt ivertfall) får en kompis på byen til å denge en kar, slik at kompisen min får deng, og jeg står og ler Juger til politiet. det jeg kommer på nå, men egentlig så er jeg ganske snill Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Slemt? I mitt korte liv har jeg jo gjort noe slemt. 1. Jeg har slått en fremmed mann, midt mellom beina. Da var jeg liten, men dog. Pappa sa noe, og jeg ble sur, jeg trampet avgårde litt fortere enn mamma og pappa, snudde meg og slo til en vilt fremmed mann i skrittet som sa: "Hadde du faen ikke vært så liten, skulle jeg faen meg ha drept deg." Dette har jeg hørt, husker ikke. 2. Ikke SÅ slemt, men har sparket bein på utallige små drittunger på skolen. Folk presser seg på for å komme inn. Da merker ingen hvis man sparker bein. EDIT: Og ja! Også har jeg en til, jeg husker! 3. En liten stygg unge (som da gikk i 2. klasse eller no, jeg gikk i 7.) av utenlandsk opprinnelse spytta på meg. Jeg tok en basketball som jeg blakk i beina på den lille dritten som datt, i søledam, og slo seg forderva! EDIT2: Dette er vel en litt mildere form for slemt. Vi var en vennegjeng på 4-5 stykker. Vi lurte en gammel, senil, tunghørt mann til at den ene av oss (i gjengen) hadde vunnet VM i trugegåing på Island. Vi sa at han nesten ble drept av et vulkan-utbrudd og da sa gammer'n: "Ja. Det er farlig på Island.." Endret 15. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 bad things happen to god and bad people Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 bad things happen to god and bad people 6877344[/snapback] *Knis* Nei, Gud har det vel ikke alltid like bra, han heller. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 bad things happen to god and bad people 6877344[/snapback] *Knis* Nei, Gud har det vel ikke alltid like bra, han heller. 6877506[/snapback] HAHA! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 vis du fikk et barn uten noe form av sexuelt teiltak elelr berøring,så har du ikke hatt d så godt du heller:P hvorfor trur du egentli at gud har gjort så mye faenskap da? syndeflom,tørke osv...cuz he dosent get laid *ro ro til fiskeskjær(A) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 vis du fikk et barn uten noe form av sexuelt teiltak elelr berøring,så har du ikke hatt d så godt du heller:P hvorfor trur du egentli at gud har gjort så mye faenskap da? syndeflom,tørke osv...cuz he dosent get laid *ro ro til fiskeskjær(A) 6877541[/snapback] Det har ikke gått opp for deg at hvis du skriver norsk, så forstår folk hva du faktisk prøver å skrive? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg sa en gang til en jente som likte meg at jeg var homse, slik at hun skulle holde seg til *elvete vekke fra meg. Nå er det 7 måneder siden, og hun er enda såret. Må si det var ganske slemt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Har vel en slik en selv... Fortalte eksen at jeg ikke kunne se henne mer fordi bare det å tenke på henen fikk meg lyst til å ta selvmord fordi hu var så ille. Sikkert slemt det også... (Daniel, du vet hvem det er, hu fra påska i fjor... *grøss*) Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Da jeg gikk på ungdomsskolen fylte vi et par sprøyter med vår egen urin. Deretter sprøytet vi urinen inn i appelsiner og clementiner som vi ga bort til ungene som gikk julebukk. Det var ganske slemt, men også veldig morsomt da en av dem satte tennene i en clementin så piss og saft spruta. 6851700[/snapback] hahahahaha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Har vel en slik en selv...Fortalte eksen at jeg ikke kunne se henne mer fordi bare det å tenke på henen fikk meg lyst til å ta selvmord fordi hu var så ille. Sikkert slemt det også... (Daniel, du vet hvem det er, hu fra påska i fjor... *grøss*) 6878992[/snapback] hva slags straff fortjener du for den da? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. september 2006 Rapporter Del Skrevet 22. september 2006 Slemt? I mitt korte liv har jeg jo gjort noe slemt. 1. Jeg har slått en fremmed mann, midt mellom beina. Da var jeg liten, men dog. Pappa sa noe, og jeg ble sur, jeg trampet avgårde litt fortere enn mamma og pappa, snudde meg og slo til en vilt fremmed mann i skrittet som sa: "Hadde du faen ikke vært så liten, skulle jeg faen meg ha drept deg." Dette har jeg hørt, husker ikke. 2. Ikke SÅ slemt, men har sparket bein på utallige små drittunger på skolen. Folk presser seg på for å komme inn. Da merker ingen hvis man sparker bein. EDIT: Og ja! Også har jeg en til, jeg husker! 3. En liten stygg unge (som da gikk i 2. klasse eller no, jeg gikk i 7.) av utenlandsk opprinnelse spytta på meg. Jeg tok en basketball som jeg blakk i beina på den lille dritten som datt, i søledam, og slo seg forderva! EDIT2: Dette er vel en litt mildere form for slemt. Vi var en vennegjeng på 4-5 stykker. Vi lurte en gammel, senil, tunghørt mann til at den ene av oss (i gjengen) hadde vunnet VM i trugegåing på Island. Vi sa at han nesten ble drept av et vulkan-utbrudd og da sa gammer'n: "Ja. Det er farlig på Island.." 6868463[/snapback] Lo av den siste der! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. september 2006 Rapporter Del Skrevet 23. september 2006 Vi holdt på med den i en god stund. 7-10 minutter. Og alt ble farligere og farligere. Snøstorm, vulkan-utbrudd, geysir (eller hvordan man skriver det.) osv. Vi klarte så vidt å holde oss seriøse. Og når vi kom litt vekk fra han lo vi så godt at han sikkert hørte oss og skjønte det var kødd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå