Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Hadde hatt K&H-time på skolen og en dude med navn Jensen hadde prestert å få leire i håret. (er ikke sikker på hvordan, men tror han hadde leirekrig :thumbup: Vaffal, etter timen så skulle had få ut denne leira ut av håret sitt, så han stelte seg under krana og dusja håret.

 

Da tok jeg mitt snitt til å skru på full guffe på varmen. Skulle hørt hvordan stakart skreik da vann på sikkert 70 grader, (hvis ikke mer?) rant over hodet han. Ikke nok med det, han klarte også å skalle relativt hard i krana da han trakk hodet sitt vekk. Stakar blei helt rød i trynet og begynte nesten å grine. Må innrømme at jeg fikk litt dårlig samvittighet. Men man fortjener vell egentlig å bli litt kokt hvis man har leirekrig på ungdomskolen. Så så slem var jeg da ikke, da...

Endret av uberkvaal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Hadde hatt K&H-time på skolen og en dude med navn Jensen hadde prestert å få leire i håret. (er ikke sikker på hvordan, men tror han hadde leirekrig :thumbup: Vaffal, etter timen så skulle had få ut denne leira ut av håret sitt, så han stelte seg under krana og dusja håret.

 

Da tok jeg mitt snitt til å skru på full guffe på varmen. Skulle hørt hvordan stakart skreik da vann på sikkert 70 grader, (hvis ikke mer?) rant over hodet han. Ikke nok med det, han klarte også å skalle relativt hard i krana da han trakk hodet sitt vekk. Stakar blei helt rød i trynet og begynte nesten å grine. Må innrømme at jeg fikk litt dårlig samvittighet. Men man fortjener vell egentlig å bli litt kokt hvis man har leirekrig på ungdomskolen. Så så slem var jeg da ikke, da...

På grunn av sånne som deg at jeg nekter å gjøre noe som innebærer risk på skolen. Hele tiden noen som synes det er arti å ødelegge for andre. Sånne ksulle vært kastrert.

Lenke til kommentar

Pga sånne som meg tørr du ikke å ha leirekrig? Synd at jeg ødelegger den gleden...

 

Neida.. Er ikke en sånn som pleier å ødelegge for andre. De som ødelegger for andre er vell heller de som kaster svamper / blyanter og andre gjenstander i huet på meg mens jeg gjør matte... ikke de som har lyst å ta igjen for "tapt arbeidstid"

Lenke til kommentar

Skal vi se. Det var i 8. klasse i K&H timen. Vi hadde en nokså "god" lærer. Han supplerte oss med MANGE oppgave ark, ligthere, fyrstikker, lys og tøybiter(skulle dryppe stearin på dem) Etter dette går han sin vei for å røyke og drikke kaffe, noe som tok 1 time. Når han kommer tilbake har vi lekt "frihetsgudinne" med brennende oppgaveark, og idet han kommer inn leker vi "airockey" på en rekke med bord med brennende oppgaveark, og brenner stoler. Av en eller annen grunn ingen vet er det ingen som får melding med hjem, ELLER annmerkning. Eneste som fikk noe var min kompis, en melding hvor det stod at han hadde "gasset medelver", altså tømt en lighter over hodet på en annen

 

Ikke spesielt stolt av denne :(

Var i 10 klasse, meg og en kompis løftet en jente opp etter armene og beina. Hun vred seg i luften og landet i golvet, ca 1 m rett ned med kjeven først :( Hun brakk kjeven på 3 steder og blødde som faen. Til tross for det er vi bestevenner :love:

Lenke til kommentar
Jeg har pissa på faren min, for deretter å kasta opp på han i ansiktshøyde. etter 2 dager kunne han fortsatt kjenne lukten av baby oppgulp.. :woot::devil:

Hahah, begynte å lure før de siste 2 orda :!:

 

Nei, meg og kompis har sprøytet inn avføringsmidell i alle pærene til naboen, når de hang på treet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var på fest i helgen med en gjeng kompiser. På hjemturen blacket en av dem,

og vi lot han sitte igjen på bussen mens vi tok mobilen hans :p

 

Han våknet opp i en fremmed sted uten mobil :)

 

 

 

PS: Han kom seg trygt heim

Lenke til kommentar

En jente i klassen rev ned bøkene mine, TO ganger, og når jeg plukket de opp siste gangen tok jeg den tykkeste og hardeste engelskboken, eller norskboken, og hev den sånn at hun fikk den rett i låret :devil:

 

Deretter tok hun krl-boken min, men hun skulle vite sidetallet jeg hadde oppe, så hun holdt fingen i mellom (noe jeg egentlig ikke visste). Så klemte jeg så hardt jeg kunne på boken :whistle: (fingen hennes ble helt rød, da hun utbrøt høyt i klassen: FAEN, NÅ ER IKKE FINGEN MIN BRUKBAR LENGRE!!, det var komisk)

 

Så når vi skulle hjem (jeg er syk) skulle hun absolutt ta bilde av meg, så prøvde jeg å dekke selve linsen, men så gjorde jeg det for kjapt, og hun fikk telefonen rett oppi en tann :p

 

Etterpå fikk jeg en klem og vi var fortsatt bestevenner :love:

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar

Artig tråd! Man har hatt sine svin på skogen, ja... :p

 

Tilbrakte mye tid på barneskolen i klammeri med rektor og/eller lærere for ting jeg hadde gjort. Som regel ting som handlet om å tyne mine medelever. En periode hadde jeg fast tur på rektors kontor hver dag for å fortelle hva jeg hadde gjort i dag. Fant ut først rundt tolvårsalderen at det var en sammenheng mellom at jeg banket folk og at ingen likte meg, og at det kanskje var på tide å skjerpe seg.

 

Husker særlig en liten fyr jeg gikk i klasse med. Han hadde temperament som en lemen; når han først ble sint mistet han fulstendig kontroll over seg selv. Det hører med til historien at jeg var ca 50% høyere og dobbelt så tung som den nest største eleven i klassen helt til vi var 12-13. Pleide å sloss på relativt like vilkår med de største gutta i 6. klasse da jeg gikk i 4... Anyway: Jeg og denne lille spirrevippen hadde slengt dritt til hverandre en hel dag, og knuffet og småsloss en del. Så gjorde jeg et eller annet som fikk ham til å tenne på alle plugger, og han fløy rett i synet på meg. Han var kanskje 140 cm/40 kg og jeg 180 cm/85 kg. Tror vi var 11. Jeg prøvde å få han til å skjønne at dette ikke kom til å funke; holdt ham på en armelngdes avstand og lot ham sprelle. Men fyren ville jo ikke gi seg, så jeg svinger ham da ca 270 greder rundt meg, så han får god fart, og hiver ham rett inn i veggen. Da løp han hjem gitt.

 

Husker også at jeg tynte flere av jentene i klassen såpass at lillebroren til en av dem, jeg ble senere gode venner med henne, var dritredd for å begynne på skolen. Han var altså 4 år yngre enn oss og hadde betydelige fysiske handicap...

 

Men det beste (?) var kanskje teaterturen i 5. klasse: På bussen på vei hjem satt jeg rett bak en ufordragelig klyse fra parallellklassen. Han la setet sitt bakover, og jeg ble irritert på ham. Da han nektet å ta det opp begynte jeg å dunke ham i hodet med en plastflaske. Altså en sånn lett en, ikke noe farlig. Uheldigvis var moren hans med som foreldrekontakt, og hun klikket i vinkel. Dama var seriøst ikke helt god, og hun tok kvelertak på meg med lange negler. Heldigvis ble jeg så satt ut at jeg nærmest ble paralysert; hadde jeg hatt litt mindre respekt for voksne mennesker hadde jeg fint kunnet lagt henne i bakken og satt meg på henne, jeg var som sagt ganske stor og hadde meget kort lunte. Men jeg ble altså helt satt ut, og kom hjem med dype kloremerker over hele halsen. Dagen etter fulgte masse styr med samtale med henne, mine foreldre, lærere og rektor etc. Men ikke før jeg hadde most hodet på sønnen hennes hardt inn i knaggrekka et par ganger som hevn for det morra hans hadde gjort. Jada. Husker hun var hjemme hos oss og prata med foreldrene mine. Tror opphavet var flau over sønnen sin, men kanskje enda mer oppgitt over hvor borte voksne folk kan være.

 

Var rett og slett ganske ufordragelig som valp, men gikk etter hvert over til å gjøre mer inteligente (?) stunts som ikke gikk ut over medelever.

 

Siste skoledag på barneskolen var det tradisjon at 6. klasse (dette var altså i gamle dager med 9-årig grunnskole) utløste brannalarmen. Jeg husker at vårt avgangskull bestemte oss for å sette en ny standard: I stedet for å kun trykke inn en melder trykte vi inn alle, så vaktmesteren måtte går rundt og resette alle sammen. Og jeg stakk innom skolen 3-4 ganger utover ettermiddagen og satte den i gang igjen.

 

På ungdomsskolen firte jeg og en kompis flagget på halv stang på frigjøringsdagen så rektor fikk sinte telefoner fra kommunehuset. Jeg ledet en "politisk demonstrasjon" mot at vi måtte være ute i friminuttene om vinteren; det sto ingenting i ordensreglene om at det var forbudt å tenne bål for å varme seg... Jeg var med på å dekke en tavle fulstendig med farvekritt, sprenge salutt i skolegården, sparke i veggen så læreren i klasserommet ved siden av fikk metallisten over tavla i hodet, helle vann i hodet på formingslærer med monsterstort hår og ikke minst knuse en rute ved et uhell og så fortelle rektor at jeg forventet at skolen hadde forsikring som dekket slikt. Han ble rød i toppen ja.

 

Det beste av alt var at jeg var flink nok til å time pøbelstrekene til at jeg alltid holdt meg innenfor grensen til nedsatt oppførselskarakter. Skolen hadde en policy på at en ikke fikk nedsatt karakter et semester pga. "enkelthendelser". Med andre ord kunne en gjøre minst et stunt man ble busta for hvert semester og slippe unna med det. Oh yess, det ble utnyttet maksimalt!

Lenke til kommentar

har ikke gjort så mye "hyss" da men,

her er da noe i hvertfall..

 

Når jeg gikk på Grunnkurs elektro var det et par hendelser:

 

vi hadde en "åpen" læreplan som innebærte at vi stort sett fikk gjøre som vi ville,

etter en uke med div fester var det en del av oss som var litt små trøtt.

 

først: når man tar av en plugg fra en strøm kabel så er det som regel tre små kabler inne i selve "ledningen" det er da + , - og jord.

 

det jeg gjorde på en fyr jeg virkelig IKKE liker var å legge + i skoen hans og så vekke han siden han sov på pulten og be han holde en kobber leder (det var da - )

det ga et nydelig smell i sikringsskapet og en heller forbanna medelev som ALDRI sov når jeg var i nærheten igjen:)

 

slem? nei

lei av idiotiske spørsmål og prat om moped? ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...