Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja har vel gjort en del ugang i oppveksten, en ting jeg kommer på er at når jeg var veldig liten, et sted under 5. Tok jeg med katten vi hadde innpå do, putta katta nedi do og dro ned. Katten ble selvfølgelig ikke dratt ned men den ble rimelig våt og skremt.

 

Husker også en liten episode når jeg var mindre(husker ikke hvor gammel), men jeg hadde lyst på en eller annen leke i lekebutikken, husker ikke helt hvorfor, men kan hende jeg muligens ikke fikk lov til å få leken. Uansett, en natt sto jeg opp og fant lommeboken til far og der så jeg en 1000lapp, denne stjal jeg og tok med til senteret. Ble tatt før jeg fikk kjøpt meg hva enn det var jeg ville kjøpe meg, så det gikk ikke helt etter planen.

Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv som en sævrt snill person, men andre ser på meg som slem. Grunnen til dette er at jeg er åpen med hva jeg føler om andre mennesker.

 

Spør de meg feks: Liker du meg?

Kan det hende de får svaret: Nei, absolutt ikke.

 

For meg er dette en form for ærlighet, jeg mener hvorfor juge til folk for å skape en illusjon om at de er godt likt eller whatever. De fleste like disse hvite løgnene, men jeg ser på dette som et stort problem. Om alle tror de er perfekte som de er blir de aldri noe bedre. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvor skal man begynne...

 

Overbeviste lillebroren en gang til å tro at det var en god idé å sette hånda på ovnen (lenge siden, begge var små).

 

Kan være litt fysisk småslem iblant, noe som innebærer slag og dirty trics. Men hovedsaklig går det bare i destruktiv mobbing i form av sarkasme og ironi.

 

Spytter på volvoer, er det å være slem?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hvor skal man begynne...

 

Overbeviste lillebroren en gang til å tro at det var en god idé å sette hånda på ovnen (lenge siden, begge var små).

 

Kan være litt fysisk småslem iblant, noe som innebærer slag og dirty trics. Men hovedsaklig går det bare i destruktiv mobbing i form av sarkasme og ironi.

 

Spytter på volvoer, er det å være slem?

9213731[/snapback]

 

 

ikke slemt,men en hate crime :p

Lenke til kommentar
Du kan umulig ha gjort dette i 5. klasse...  :nei:  For det første er det bare helt sykt, for det andre er det ingen 5. klassing som i det hele tenker i de baner.

Hvis denne historien er sann, relativt tvilsomt egentlig, så burde du få hjelp, for da er det helt klart noe som er galt oppe i hodet ditt.  ;)

9039338[/snapback]

Du aner ikke hva man er i stand til etter å ha fått en stein plassert i ansiktet, hvorpå kasteren ler og kaller deg stygge ting.

Om noe er galt i hodet mitt, så er det på grunn av den steinen, så det er på alle måter hans egen feil.

Lenke til kommentar

Tre litt slemme ting jeg har gjort med håndjern

 

1: Vi hadde fått en særoppgave fra skolen, å skulle jobbe hjemme. Jeg spurte om jeg kunne låne håndjernene til den vennen vi var hos. Så tok jeg med en annen venn ut, låste han til en stolpe, å gikk inn igjen. Det tok jo ikke lang tid før vi glemte han, fant han noen timer senere ( 3timer) han sov heldigvis da :!:

 

2: Hadde noen håndjern som jeg akkurat hadde kjøpt, dro til naboen min, låste de fast i hendene hans, å mista nøkkelen. De måtte til slutt ned til politi stasjonen får å ta de av. Jeg fikk ikke tilbake håndjernene mine, og ble drit sur på han for at jeg ikke fikk de tilbake… :mad:

 

3: Lånte noen håndjern fra en venn. Tok håndjernene å låste fast en av vennene mine til et tre, å mista nøkklene… vi fant ikke ut av noen måte å få han løs på, så til slutt fant vi ut at det var enklest om vi bare kjerte de av med baufil, han fikk noen sår på armen, men det gikk bra med han. :thumbup:

 

Er jeg en slem person?? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
det er vel ikke teit.

 

 

det er jo bare et såkallt voerspiel til russeterroren :D

6864856[/snapback]

 

Jeg er ganski snill av meg igrund.

 

Men jeg ble sint å slo istykker skrivepulten min.. som mamma nettop hadde kjøpt til meg? :innocent: men jeg har min grund da..

 

Så har jeg jo en lillebror. holdte han over trappa å sa jeg skulle sleppe Ca. 2 til 2.5m ned. Så han har høydeskrekk nå pga meg :innocent:

Lenke til kommentar

Har jo gjort mye rart ja, men kan trekke frem et par hendelser.

 

Hadde seg sånn at ikke langt unna skola jeg gikk var det et asylmottak. Og som kjent havnet alle syklene til lokalbefolkningen der. Etter at min sykkel ble tatt for 2. gang, så tenkte jeg og et par kompiser ut at nok var nok. Vi overvåka uttafor mottaket og da den drittungen som tok sykkel skulle ut å sykle en tur så hadde vi mekka en plan. Vi tok et tau over veien som vi hadde festet i lyktestolpen på andre sia av veien og stod klare bak ei busk på andre sia. Da kødden kom til punktet, så rev vi opp tauet som vi hadde målt opp til å gå litt under styret opp, og fyren deisa i bakken så det smalt.

 

Løp bare bort og tok sykkel, mens jeg hadde krampelatter :)

 

 

Virka ikke som gutten hadde lært, for ikke lenge etter ble fan meg sykkeln stjålet fra gårsdplassen. En anna kompis av meg hadde også fått sin stjålet og da klikka det for han. Tok traktoren til far sin også kjørte vi over alle sykla som stod parkert uttafor. Skal si det var store øyne på folka der da traktoren kom i 40 over syklene så det hagla deler over hele plassen. Haha.... :!: Tror vi tok livet av 30 sykler, samt at han knuste et par av dem skikkelig med skuffa og tømte dem ved hoveddøra :D

 

 

 

 

Helte og ei 10 liters bytte med oppvaskvann på en i barnehagen og, leeenge sia men jeg glemmer aldri utrykket på fyren da han fikk det i huet fra 3 meter :)

Lenke til kommentar
(...) Da kødden kom til punktet,  så rev vi opp tauet som vi hadde målt opp til å gå litt under styret opp, og fyren deisa i bakken så det smalt.

 

Løp bare bort og tok sykkel, mens jeg hadde krampelatter :)

9397544[/snapback]

 

Som fortjent. :D

 

---

 

Husker hvor sint gamlenaboen ble på oss når jeg og en kompis sto å spanka den nye Mercedesen hans med seljekvister. :innocent:

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på ungdomsskolen fylte vi et par sprøyter med vår egen urin. Deretter sprøytet vi urinen inn i appelsiner og clementiner som vi ga bort til ungene som gikk julebukk. Det var ganske slemt, men også veldig morsomt da en av dem satte tennene i en clementin så piss og saft spruta.

6851700[/snapback]

 

 

Fy faen å eid! :p

Lenke til kommentar

Høhø.. Når jeg ser hva dere andre har gjort blir jo jeg rene engelen!

 

Ei venninne av meg endte opp med å rote med en type på fest.

De var fulle og sovna mens de holdt på.

Jeg tenkte; Eey, de sover! Halvnakne med hendene i buksa på hverandre!

Jeg filma og dagen etterpå hadde filmen spredt seg i halve byen :innocent:

 

Jepp, det er nok noe av det slemmeste jeg har gjort.

Ellers er det bare småting mot småsøsken.

Skylde på dem når jeg har gjort ting muttern ikke liker og diverse :p

Lenke til kommentar

Var 15-16 år, et par kompiser sto å røykte bak kiosken, jeg sto å "så" på, røykte ikke selv. Han ene kompisen min sto 5 cm under hjørnet på et veiskilt (mener å huske det var et forgjengerfeltskilt, ja det sto bak kiosken av en eller annen grunn). Jeg regnet med han var klar over dette. Så jeg sa følgende: "Daniel, hopp!". Han tok sats og klinket skallen rett i hjørnet på skiltet. Får enda dårlig samvittighet når jeg tenker på det, selv om det er 7-8 år siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...