Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
<kastet en brukt kondom på naboen

8736675[/snapback]

...og hva gjorde vi med en brukt kondom i hånda..? :dontgetit:

8945301[/snapback]

 

 

vi var russ, full og vile ta hevn over nabo`n som rignte til purken fordi vi bråket på festen :)

 

elementry mr holmes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Tror jeg pissa på en jeg kjente. Han bare lå der og sov så jeg pissa på'n :-D Var vel bare 3-4 år da. Også litt kaninstraffing i fjøset når jeg var 4 år. Kasta den ned i ette eller annet flere ganger

8953965[/snapback]

 

hahahahahahahahahha

 

nå minte du meg om en kompis av meg, som (axedently) pissa på ei jente i russetiden :p

 

han sto og urinerte som kom hun bak han å spurte om russekort, å han snudde seg og sprayed her :)

 

GOLDEN SHOWER ANYONE?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Haha :!:  Jeg kom også på at det er over 1 år siden jeg knuste ruta på bussen til en viss cåntri musiker :innocent:  da ble han sur

8954729[/snapback]

 

 

witch one? skal vi alle anta at det var rune runbereg?

Lenke til kommentar

Ikke så veldig slemt som enkelte andre ting jeg har gjort men:

Engang kjørte jeg et skript på en datamaskin i data timen som en lærer brukte. Det gjorde slik at det åpnet mass cmd vinduer og kunne vært veldig moro om han skulle fikset det selv, men desverre gikk jo mistankene rett til meg da. Jeg har rykte på meg på å være flink på data, av en eller annen grunn. Han ble ikke noe sur, men han tok hevn med å hive en skjøteldning i panna mi, mens jeg holdt en tysk ordbok(aner ikke hva jeg skulle med den, kan ikke et ord tysk) i handa. Så sa han: "det var ikke meniga og treffe deg, men det var fortjent." Veldig grei lærer faktisk:)

Lenke til kommentar

Jeg slo opp med søstra mi, for kjæresten hennes.

Eller rettere sagt, jeg tok mobilen til søstra mi endra nummret mutt til kjæresten hennes som er fra sverige, altså Bror odd ble til Erik kjære eller noe sånt.

Jeg skrev meldingen "jag er lesson for det, men det er over" satt meg ned på rommet mitt, og hørte spent....

Hun kom ut fra vaskerommet glad og fornøyd, plystrende, slengte seg ned på senga og der ble det stilt.

Etter noen stille sekunder startet jeg å le som pokker.

Og gikk inn på rommet :w00t:

 

Var ment som en slemm kødd :thumbup:

Nå er de gift :love:

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Kom akkurat på en annen episode, med min søster.

Da jeg var liten holdt vi på å mekke på et hus.

Jeg som var 7 og min søster 10 den gang, startet å krangle om en hammer.

Vi hadde hver vår mini hammer, men den ene forsvant og vi kranglet om hvem sin som var igjenn, jeg tok hammern å slo henne i hode :roll:

Lenke til kommentar

Slemmeste jeg kan komme på i farten er en episode på Gardermoen. Jeg og en kamerat hadde nettopp landet etter en 4 timers flytur fra Kreta (03.00 til 07.00), og vi var selvsagt passelig grettene og ampre. Etter et par episoder som noen som dulter borti deg, tråkker av deg skoen osv. var begeret nært ved å renne over. Det hele toppet seg da en meget matglad kvinne stod å blokkerte for all passasje ved en rulletrapp. Jeg himlet med øynene til kameraten min og "hvisket" følgende: "Ring greenpeace, det er en strandet hvalross som blokkerer for rulletrappen. At folk ikke tar et hint når de har 14 bilringer dinglende rundt midjen. Går ann å slanke seg for helvete." Selvsagt passet jeg på å snakke akkurat høyt nok til at kvinnen hørte vært eneste ord jeg sa. Håper ikke hun gikk hjem og kuttet seg etter denne lille episoden :roll: .

Lenke til kommentar
En gang jeg gikk hjem fra skolen (gikk vel i femteklasse, eller noe), så var det en liten iransk gutt i barnehagen jeg måtte gå forbi, som kastet en stein, så stor som en femåringshånd omtrent. Den traff meg rett under øyet, det gjorde utrolig vondt.

Han sto og lo og kalte meg morrapuler, mens jeg lå nede for telling. Da jeg endelig kom meg opp på beina igjen, etter to-tre minutter, så kastet jeg steinen rett i brystet hans, så hardt jeg bare kunne, deretter slang jeg meg over gjerdet og sparket gutten med all min kraft så han falt. Mens han lå nede, sparket jeg han i magen til han nesten kastet opp. Og så løftet jeg han opp i et brannmannsløft, og moste hans inn i gjerdet, til slutt  holdt jeg han i lufta, kastet han i bakken, satt meg på huk over han, og sa «hvem er morrapuler nå, horeunge?», mens jeg spyttet han i ansiktet og slappet han på begge kinnene.

Da kom det en barnehagetante og spurte hva som hadde skjedd. Jeg sa at hun fikk spørre gutten om hvem som var morrapuler, så kunne hun sende meg en melding om noen dager, når gutten hadde blitt bevisst nok til å kunne svare. Det endte med at jeg brukte kroppen hans som trampoline for å hoppe over gjerdet og gå hjem.

Etter den episoden, har jeg aldri mer sett vedkommende.

 

Når jeg tenker meg om, var det egentlig ikke så slemt, han fikk som fortjent.

Redigert: Noen skrivefeil.

6988382[/snapback]

Du kan umulig ha gjort dette i 5. klasse... :nei: For det første er det bare helt sykt, for det andre er det ingen 5. klassing som i det hele tenker i de baner.

Hvis denne historien er sann, relativt tvilsomt egentlig, så burde du få hjelp, for da er det helt klart noe som er galt oppe i hodet ditt. ;)

 

EDIT:

Hvis du fant på denne historien skal du allikevel ha litt creds for en helt utrolig fantasi! :thumbup:

Og ja, jeg lo meg skakk! :tease:

Endret av Martin AF
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Husker noe fra da jeg var 16 år...

 

Det var en fin dag, så jeg bestemte meg for å ta meg en aldri så liten tur. Mens jeg gikk nedover gatene hørte jeg en person skrike, så jeg gikk for å etterforske. Når jeg rundet hjørnet så jeg en unge som hadde falt av sykkelen sin, og han holdt hardt på foten sin mens han gråt. Det var en mann der allerede, og han sa til meg at han var lege og at han trodde denne ungen hadde brukket foten sin. Jeg kunne merke at dette var løgn fordi han ikke hadde en hvit frakk. Jeg liker ikke løgnere, så jeg skubbet han vekk. Min medisinske vitendom fortalte meg at jeg måtte få denne stakkarens fot på plass igjen, så jeg begynte å slå kneet hans for å få beinet rett igjen. Det var da den eldre mannen som påstod å være lege kalte meg for idiot og skubbet meg unna. Nå var det nok. Jeg stod opp, tok av meg solbrillene, så han rett i øynene og sa <<Gap opp!>>. Jeg tok da og rundsparket han i kjeften, så tok jeg tak i han og sa <<På tide med besøk.>>, så kastet jeg han inn i vinduet til huset like ved.

 

Ungen sluttet å gråte da. Tror slåingen min på kneet hans hjalp. Jeg fortalte han at jeg ikke trengte å bli takket, men at jeg trengte 100kr for tiden min. Han hadde bare 20, så jeg tok det og sykkelen hans.

 

I følte meg ganske bra for å ha hjulpet gutten med foten hans.

Endret av SiegWarheit
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
En gang jeg gikk hjem fra skolen (gikk vel i femteklasse, eller noe), så var det en liten iransk gutt i barnehagen jeg måtte gå forbi, som kastet en stein, så stor som en femåringshånd omtrent. Den traff meg rett under øyet, det gjorde utrolig vondt.

Han sto og lo og kalte meg morrapuler, mens jeg lå nede for telling. Da jeg endelig kom meg opp på beina igjen, etter to-tre minutter, så kastet jeg steinen rett i brystet hans, så hardt jeg bare kunne, deretter slang jeg meg over gjerdet og sparket gutten med all min kraft så han falt. Mens han lå nede, sparket jeg han i magen til han nesten kastet opp. Og så løftet jeg han opp i et brannmannsløft, og moste hans inn i gjerdet, til slutt  holdt jeg han i lufta, kastet han i bakken, satt meg på huk over han, og sa «hvem er morrapuler nå, horeunge?», mens jeg spyttet han i ansiktet og slappet han på begge kinnene.

Da kom det en barnehagetante og spurte hva som hadde skjedd. Jeg sa at hun fikk spørre gutten om hvem som var morrapuler, så kunne hun sende meg en melding om noen dager, når gutten hadde blitt bevisst nok til å kunne svare. Det endte med at jeg brukte kroppen hans som trampoline for å hoppe over gjerdet og gå hjem.

Etter den episoden, har jeg aldri mer sett vedkommende.

 

Når jeg tenker meg om, var det egentlig ikke så slemt, han fikk som fortjent.

Redigert: Noen skrivefeil.

6988382[/snapback]

 

Han fikk som fortjent. Uten tvil ;)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker noe fra da jeg var 16 år...

 

Det var en fin dag, så jeg bestemte meg for å ta meg en aldri så liten tur. Mens jeg gikk nedover gatene hørte jeg en person skrike, så jeg gikk for å etterforske. Når jeg rundet hjørnet så jeg en unge som hadde falt av sykkelen sin, og han holdt hardt på foten sin mens han gråt. Det var en mann der allerede, og han sa til meg at han var lege og at han trodde denne ungen hadde brukket foten sin. Jeg kunne merke at dette var løgn fordi han ikke hadde en hvit frakk. Jeg liker ikke løgnere, så jeg skubbet han vekk. Min medisinske vitendom fortalte meg at jeg måtte få denne stakkarens fot på plass igjen, så jeg begynte å slå kneet hans for å få beinet rett igjen. Det var da den eldre mannen som påstod å være lege kalte meg for idiot og skubbet meg unna. Nå var det nok. Jeg stod opp, tok av meg solbrillene, så han rett i øynene og sa <<Gap opp!>>. Jeg tok da og rundsparket han i kjeften, så tok jeg tak i han og sa <<På tide med besøk.>>, så kastet jeg han inn i vinduet til huset like ved.

 

Ungen sluttet å gråte da. Tror slåingen min på kneet hans hjalp. Jeg fortalte han at jeg ikke trengte å bli takket, men at jeg trengte 100kr for tiden min. Han hadde bare 20, så jeg tok det og sykkelen hans.

 

I følte meg ganske bra for å ha hjulpet gutten med foten hans.

9165576[/snapback]

Ironisk. Du hater løgnere, men lyver så det renner av deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...