Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2
basket kompisen min i snøen pga han fikk bedre karakter i en norsk prøve enn meg

7920439[/snapback]

Ordelingsfeilen forteller meg hvorfor du ikke fikk best ja :whistle:

7923211[/snapback]

 

 

jepp ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jentefotball er pokker ikke harmløst. Se for deg 22 jenter.. Blir temmelig bitchy ja =P

7927268[/snapback]

 

 

ja :dribble:

 

men er det morsomt å se på? nei :p

 

fins ikke noe døllere enj å se på dame fotball på tv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
og jeg er IKKE voldelig! har vært i slåsskamp en gang og da var det en fyr som komm bort til meg og begynnte og yppe seg jeg visste ikke hvem fyren var en gang og vennene hans sto og lo og så på :no:  det er skikkelig teit og gjøre sånnt ass! jeg gjorde ikke noe galt da...bare dengte fyren i bakken og sa han skulle slutte!  må sies at den fyren var en av de "tøffe" gutta som går med hettegenser og ypper på alle :whistle:

7092820[/snapback]

Argh, den kjenner jeg igjen. Er ikke så altfor voldelig av meg, men når en av "gjengen" kommer og ypper seg blir det fort litt ampert. Var en gang en drev og yppet seg hele dagen på meg fordi jeg hadde fått ganske grei kontakt med ei jente han likte. Endte med at jeg sparket krok på han (vi sto fjes mot fjes) og mens han falt traff jeg han midt i brystet med albuen. Han kom seg fort på bena og begynte og hoppe rundt som en annen idiot og skulle gi meg bank. Avsluttet alt med et saftig slag midt i brystkassa som slo ut all luften av ham. Han ble liggende og vri seg i ren smerte (ikke minst fordi han datt på ryggen igjen).

 

Aldri sett den gjengen igjen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ganske belelilig å dumpe folk på sånne spesielle dager da. Jeg dumpa eksen på julaften. Men det var med hensikt (for han hadde vært utro to ganger...!)

Så jeg gikk to uker.. bare ventet på å fucke opp for han liksom. Var egentlig en litt deilig følelse.  :)

7927840[/snapback]

 

 

jo jo, tru vi er like der :hmm:

 

forøvrig så blir dette min første valentines day uten kjæreste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...