Bruker-93156 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 jeg lurte en fyr i klassen min på ungdomskolen..jeg sa *hvem oppfant tyngdekraften?* han svarte newton, og jeg sa det var feil, da ble han forbannet, så svarte jeg at ingen oppfant tyngdekraften mobbet han for det i tre år, litt slemt:( 7793143[/snapback] Dæh! Danielzu has gone bad.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 han ble da lei sei men vi er fremdeles venner, merkelig nok Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 han ble da lei sei men vi er fremdeles venner, merkelig nok 7827002[/snapback] Hehe, *Merkelig nok* The Joke of the year Marius Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 basket kompisen min i snøen pga han fikk bedre karakter i en norsk prøve enn meg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 basket kompisen min i snøen pga han fikk bedre karakter i en norsk prøve enn meg 7920439[/snapback] Ordelingsfeilen forteller meg hvorfor du ikke fikk best ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 basket kompisen min i snøen pga han fikk bedre karakter i en norsk prøve enn meg 7920439[/snapback] Ordelingsfeilen forteller meg hvorfor du ikke fikk best ja 7923211[/snapback] jepp Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 basket kompisen min i snøen pga han fikk bedre karakter i en norsk prøve enn meg 7920439[/snapback] Ordelingsfeilen forteller meg hvorfor du ikke fikk best ja 7923211[/snapback] Et aldri så lite gullkorn fra deg der ja (Sir)slask... Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg tacklet en jente under en avgjørende fotballkamp en gang, sånn at hun ikke kunne spille på tre måneder. Jeg fikk fire kamper karantene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 og hvem sier at gutter er røffere enn jentene mrs Vinnie Jones Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jentefotball er pokker ikke harmløst. Se for deg 22 jenter.. Blir temmelig bitchy ja =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jentefotball er pokker ikke harmløst. Se for deg 22 jenter.. Blir temmelig bitchy ja =P 7927268[/snapback] ja men er det morsomt å se på? nei fins ikke noe døllere enj å se på dame fotball på tv Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Profesjonelle jentekamper er bra kjedelig å se på untatt når de løper, og siden det er så tamt på TV så tror de at det er like tamt på amatørkamper(?). Jenter er bra slem på vanlige kamper ja Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Psh, jentefotball er spennende når det spilles på gress, og det har regnet litt, og de har hvite drakter :!: Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg tacklet en jente under en avgjørende fotballkamp en gang, sånn at hun ikke kunne spille på tre måneder. Jeg fikk fire kamper karantene 7927012[/snapback] hihihi, søtt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 og jeg er IKKE voldelig! har vært i slåsskamp en gang og da var det en fyr som komm bort til meg og begynnte og yppe seg jeg visste ikke hvem fyren var en gang og vennene hans sto og lo og så på det er skikkelig teit og gjøre sånnt ass! jeg gjorde ikke noe galt da...bare dengte fyren i bakken og sa han skulle slutte! må sies at den fyren var en av de "tøffe" gutta som går med hettegenser og ypper på alle 7092820[/snapback] Argh, den kjenner jeg igjen. Er ikke så altfor voldelig av meg, men når en av "gjengen" kommer og ypper seg blir det fort litt ampert. Var en gang en drev og yppet seg hele dagen på meg fordi jeg hadde fått ganske grei kontakt med ei jente han likte. Endte med at jeg sparket krok på han (vi sto fjes mot fjes) og mens han falt traff jeg han midt i brystet med albuen. Han kom seg fort på bena og begynte og hoppe rundt som en annen idiot og skulle gi meg bank. Avsluttet alt med et saftig slag midt i brystkassa som slo ut all luften av ham. Han ble liggende og vri seg i ren smerte (ikke minst fordi han datt på ryggen igjen). Aldri sett den gjengen igjen... Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 en kompis av meg ble dumpa av kjærsten på valentins day, etter han hadde kjøpt masser av gaver til henne tok hun gavene å gikk! passe frekt det der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det har også jeg vært med på, bare at det var motsatt, jeg dompa henne(fikk ikke masse gaver da, bare en rose og et valentines card) Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ganske belelilig å dumpe folk på sånne spesielle dager da. Jeg dumpa eksen på julaften. Men det var med hensikt (for han hadde vært utro to ganger...!) Så jeg gikk to uker.. bare ventet på å fucke opp for han liksom. Var egentlig en litt deilig følelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ganske belelilig å dumpe folk på sånne spesielle dager da. Jeg dumpa eksen på julaften. Men det var med hensikt (for han hadde vært utro to ganger...!)Så jeg gikk to uker.. bare ventet på å fucke opp for han liksom. Var egentlig en litt deilig følelse. 7927840[/snapback] jo jo, tru vi er like der forøvrig så blir dette min første valentines day uten kjæreste Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Samme for mitt vedkommende. Satser på at jeg har klart å få noen fans på elektro så jeg i alle fall ikke føler meg helt ensom ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå