Gå til innhold

Slem gutt eller jente


Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

hmm.. synes jeg var ganske slem på en konsert i fjor hvor en idiot som var høyere enn meg og stod bak meg stod og slo meg i hodet hele tiden ( han rocket jo bare til musikken da men sluttet faen meg aldri). Så til slutt så bestemte jeg meg for å headbange til musikken og så tok jeg og kjørte bakhodet i trynet på han så han begynte å blø kraftig neseblod :D da holdt han i det minste opp ;)

Endret av akan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg gikk på ungdomsskolen fylte vi et par sprøyter med vår egen urin. Deretter sprøytet vi urinen inn i appelsiner og clementiner som vi ga bort til ungene som gikk julebukk. Det var ganske slemt, men også veldig morsomt da en av dem satte tennene i en clementin så piss og saft spruta.

6851700[/snapback]

 

Dette, skal gjøres....genialt, ler så jeg gråter :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vi holdt på med den i en god stund. 7-10 minutter. Og alt ble farligere og farligere. Snøstorm, vulkan-utbrudd, geysir (eller hvordan man skriver det.) osv.

 

Vi klarte så vidt å holde oss seriøse. Og når vi kom litt vekk fra han lo vi så godt at han sikkert hørte oss og skjønte det var kødd!

6925395[/snapback]

 

 

 

lol d var jo bra da:P

Lenke til kommentar
hmm.. synes jeg var ganske slem på en konsert i fjor hvor en idiot som var høyere enn meg og stod bak meg stod og slo meg i hodet hele tiden ( han rocket jo bare til musikken da men sluttet faen meg aldri). Så til slutt så bestemte jeg meg for å headbange til musikken og så tok jeg og kjørte bakhodet i trynet på han så han begynte å blø kraftig neseblod :D da holdt han i det minste opp ;)

6925769[/snapback]

minner meg om da jeg var på satyricon konsert :p

en dud sto å piska meg i bakhodet med håret sitt.

jeg ble irritert og sparket bakover og traff han i skrittet, og da ble det slutt på det :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
det slemmeste jeg har gjort er nok å sykle til en grusfylling i lag med to kompiser og kjøre med hjulasteren som stod der...  :thumbup: 

 

det var veldig morsomt btw.. anbefales  :p

6944668[/snapback]

 

 

ja,vi må vel bare prøve da :D :!:

Lenke til kommentar

var ut på byen, og en idiot masa om at måtte kjøpe med en øl til han.

Køa var lang og han gidda tydligvis ikke å gå sjøl!

Da jeg kom fram til disken var den en haug med brukte glass der med

ca. 2 cm. bunnskvett.

Tok da et av glassa og samla skvettene til en deilig halvliter.

Han virka fornøyd med ølet, og jeg var fornøyd :D

Endret av ronndi
Lenke til kommentar

En gang jeg gikk hjem fra skolen (gikk vel i femteklasse, eller noe), så var det en liten iransk gutt i barnehagen jeg måtte gå forbi, som kastet en stein, så stor som en femåringshånd omtrent. Den traff meg rett under øyet, det gjorde utrolig vondt.

Han sto og lo og kalte meg morrapuler, mens jeg lå nede for telling. Da jeg endelig kom meg opp på beina igjen, etter to-tre minutter, så kastet jeg steinen rett i brystet hans, så hardt jeg bare kunne, deretter slang jeg meg over gjerdet og sparket gutten med all min kraft så han falt. Mens han lå nede, sparket jeg han i magen til han nesten kastet opp. Og så løftet jeg han opp i et brannmannsløft, og moste hans inn i gjerdet, til slutt holdt jeg han i lufta, kastet han i bakken, satt meg på huk over han, og sa «hvem er morrapuler nå, horeunge?», mens jeg spyttet han i ansiktet og slappet han på begge kinnene.

Da kom det en barnehagetante og spurte hva som hadde skjedd. Jeg sa at hun fikk spørre gutten om hvem som var morrapuler, så kunne hun sende meg en melding om noen dager, når gutten hadde blitt bevisst nok til å kunne svare. Det endte med at jeg brukte kroppen hans som trampoline for å hoppe over gjerdet og gå hjem.

Etter den episoden, har jeg aldri mer sett vedkommende.

 

Når jeg tenker meg om, var det egentlig ikke så slemt, han fikk som fortjent.

Redigert: Noen skrivefeil.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
En gang jeg gikk hjem fra skolen (gikk vel i femteklasse, eller noe), så var det en liten iransk gutt i barnehagen jeg måtte gå forbi, som kastet en stein, så stor som en femåringshånd omtrent. Den traff meg rett under øyet, det gjorde utrolig vondt.

Han sto og lo og kalte meg morrapuler, mens jeg lå nede for telling. Da jeg endelig kom meg opp på beina igjen, etter to-tre minutter, så kastet jeg steinen rett i brystet hans, så hardt jeg bare kunne, deretter slang jeg meg over gjerdet og sparket gutten med all min kraft så han falt. Mens han lå nede, sparket jeg han i magen til han nesten kastet opp. Og så løftet jeg han opp i et brannmannsløft, og moste hans inn i gjerdet, til slutt  holdt jeg han i lufta, kastet han i bakken, satt meg på huk over han, og sa «hvem er morrapuler nå, horeunge?», mens jeg spyttet han i ansiktet og slappet han på begge kinnene.

Da kom det en barnehagetante og spurte hvorfor hva som hadde skjedd. Jeg sa at hun fikk spørre gutten om hvem som var morrapuler, så kunne hun sende meg en melding om noen dager, når gutten hadde blitt bevisst nok til å kunne svare. Det endte med at jeg brukte kroppen hans som trampoline for å hoppe over gjerdet og gå hjem.

Etter den episoden, har jeg aldri mer sett vedkommende.

 

Når jeg tenker meg om, var det egentlig ikke så slemt, han fikk som fortjent.

6988382[/snapback]

 

Vurdert å gå til terapi? :ermm:

 

 

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
snip

6988382[/snapback]

Damn! :scared:

 

Men han fikk jo som fortjent, lurer på hvordan foreldrene reagerte når han kom hjem.

6989927[/snapback]

 

 

er du på leken må du tåle steken...

 

 

det vart litt vagt å si det. men man skal ikke yppe på seg bråk..rett og slett

Lenke til kommentar

Jeg gikk kanskje litt langt, men de som har fått en stein rett under øyet før, vet hvor vondt det er.

Hvorfor han kastet? Jeg aner ikke, har aldri snakket med gutten før.

Jeg hadde forresten blåveis i overkant av to uker.

 

Forresten, jeg er ikke så voldelig av meg (eh, jaa), men nei, det er den eneste «slåsskampen» jeg har vært i, og jeg prøver alltid å styre unna bråk. Noen ganger må man bare gi en guttevalp en liten lærepenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg gikk kanskje litt langt, men de som har fått en stein rett under øyet før, vet hvor vondt det er.

Hvorfor han kastet? Jeg aner ikke, har aldri snakket med gutten før.

Jeg hadde forresten blåveis i overkant av to uker.

 

Forresten, jeg er ikke så voldelig av meg (eh, jaa), men nei, det er den eneste «slåsskampen» jeg har vært i, og jeg prøver alltid å styre unna bråk. Noen ganger må man bare gi en guttevalp en liten lærepenge.

6990739[/snapback]

 

 

joa,,er enig med deg jeg,skal ikke si at jeg er stolt av deg eller noe :p

men du gjorde det jeg villa ha gjort ;)

Lenke til kommentar

uff..joda . er ikke helt uskyldig :whistle: . på barneskolen hadde vi en helt forferdelig lærer . satans redskap for å pine skole-elever . så en dag bestemte vi oss for å være litt slemme . vi skulle lage mat til han på heimkunnskapen ...og vi harket opp skikkelig snørrspytt som vi rørte godt inn i maten hans . heh,husker det som om det var i går . "æ elsker stekte bananar!" ,sa han mens det rant nedover haka

Lenke til kommentar
uff..joda . er ikke helt uskyldig :whistle: . på barneskolen hadde vi en helt forferdelig lærer . satans redskap for å pine skole-elever . så en dag bestemte vi oss for å være litt slemme . vi skulle lage mat til han på heimkunnskapen ...og vi harket opp skikkelig snørrspytt som vi rørte godt inn i maten hans . heh,husker det som om det var i går . "æ elsker stekte bananar!" ,sa han mens det rant nedover haka

7012746[/snapback]

i think i have to.. puke..

 

satan så ekkelt da :p

 

PS: du ga meg en god i idé til hva jeg skal gjøre på den læreren vi har i heimkunnskap :thumbup: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...