Gå til innhold

Litt rot med begrep på VG Nett...?

Garegaupa

Anbefalte innlegg

Eg sat og las nyhende på VG Nett tidlegare i dag, og kikka innom fylgjande artikkel:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130245

Det eg tilfeldigvis beit meg merke i var fylgjande utsegn frå slutten av artikkelen:

"Hytten ligger i rett luftlinje fra stedet hvor kvinnen ble funnet. Det er en av få hytter akkurat i dette området."

Per definisjon så ligg vel alle punkt på jordoverflata i "rett luftlinje" i forhold til denne staden, ettersom ordet betyr nettopp kortaste vegen til eit anna punkt gjennom lufta... :p

Kanskje det gjekk litt fort i svingane her...? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, desverre - ikkje som eg veit om i alle fall! :)

Kva var det som gjorde at du kom til å lure på det?

6849874[/snapback]

Eg veit ikkje. Eg er berre så lei av nynorsk på skulen - eg mestrar det rett og slett ikkje (noko du kanskje kan sjå på dette innlegget).

Eg har høyrt at dersom eg får eit brev skreve på nynorsk, er eg plikta til å svare på nynorsk også. Tenkte kanskje at dere hadde eiga aviser også :)

EDIT: Lærer dykk bokmål på skulen?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Kanskje eg skal slenge meg på nynorskvogna. VG dreit litt på leggen sin der, ja. Kan vel kanskje hende at dei meinte at den låg like høgt oppe som jenta, men på eit anna "lite fjell" (av mangel på eit riktig ord).

Kanskje det hjelper på nynorsk-karakterane å skrive slik som dette? Skadar ikkje å prøve. Kommenter gjerne skrivefeil. :D

Lenke til kommentar
Jaja, nynorsk meg både her og der, får fnatt av det... Burde vært avskaffet for lenge siden... Gammelmodige tullinger som fortvilt holder fast ved det.

6851340[/snapback]

Hvis jeg hadde fått velge hvilken målform jeg kunne vokse opp med, hadde det blitt nynorsk. Bokmål er kjedelig. Problemet er at jeg ikke mestrer nynorsken særlig bra. Vi gir egentlig for mye slipp på sidemål. Vi burde begynne tidligere med det, så vi blir mer vant til det.

Lenke til kommentar

Høyr her, mine herrar (og damer?): Kan me ikkje prøve å halde oss saklege her? Av ti svar, pluss nokon som tydelegvis er sletta, så er det berre eitt som er i nærleiken av å ha noko med det opphavelege innlegget å gjere. Denne posten var meint som eit humoristisk innslag (sjølv om det kan sjå ut som om eg er den einaste som tykte det var morosamt...? :p), ikkje nokon debatt om det norske skriftspråk.

Dessutan heiter kategorien "Humor", og ikkje "Lingvistikk"... ;)

Viss det er nokon som ynskjer å halde ein debatt om nynorsk vs. bokmål så går det an å opprette ein eigen tråd om dette i ein høveleg kategori (viss det ikkje allereie finst ein tråd om dette). Spørsmål til meg personleg om ting som ikkje har med temaet i denne tråden å gjere kan takast på PM. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...