Gå til innhold

Trenger hjelp til Core 2 duo-oppsett.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du eventuelt noen alternativer til hovedkort da? Er ikke sånn at jeg har bestemt meg for hovedkort, for jeg har rett og slett ikke peiling på hvilket som er et godt kjøp.  :(

Takk for respons.

6853446[/snapback]

Asus P5B DLX.

Desidert det hovedkortet som klokker generelt best av de som til nå er kommet til Core 2 Duo. Bare du husker å flashe bios. Det er heller ikke rapportert noe med problemer med det. I allefall ikke i forhold til Asus p5w. Det kjører også Intel's nyeste brikkesett (Intel P965 Express / Intel ICH8R).

Får dette kortet forhåpentligvis i dag :thumbup:

Edit: ord delings feil :innocent:

6853503[/snapback]

Jeg har dårlige erfaringer med BiOS-flashing.. er dette mindre problematisk i dag enn det var for 6 år siden?

Lenke til kommentar
Har du eventuelt noen alternativer til hovedkort da? Er ikke sånn at jeg har bestemt meg for hovedkort, for jeg har rett og slett ikke peiling på hvilket som er et godt kjøp.  :(

Takk for respons.

6853446[/snapback]

Asus P5B DLX.

Desidert det hovedkortet som klokker generelt best av de som til nå er kommet til Core 2 Duo. Bare du husker å flashe bios. Det er heller ikke rapportert noe med problemer med det. I allefall ikke i forhold til Asus p5w. Det kjører også Intel's nyeste brikkesett (Intel P965 Express / Intel ICH8R).

Får dette kortet forhåpentligvis i dag :thumbup:

Edit: ord delings feil :innocent:

6853503[/snapback]

Jeg har dårlige erfaringer med BiOS-flashing.. er dette mindre problematisk i dag enn det var for 6 år siden?

6853715[/snapback]

Fra http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2...178&modelmenu=1: "EZ Flash 2

* Simply update BIOS from a USB flash disk before entering the OS

EZ Flash 2 is a user-friendly BIOS update utility. Simply launch this tool and update BIOS from a USB flash disk before entering the OS. You can update your BIOS only in a few clicks without preparing an additional floppy diskette or using an OS-based flash utility."

Høres veldig brukervennlig ut :) Nedlasting av ny bios finner du på Asus' hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...