Idioteque Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Etter det jeg har hørt så finns det tyggis som gir smak kjempe lenge, men vi slutter å kjenne smaken fordi smaksløkene blir vandt med den smaken og så kjenner en ikke smaken lengre. Eller tar eg grundig feil nå? 6849847[/snapback] Jeg mener å sett på en eller annen kanal at dette var rett. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Vi kan jo starte et veddemål; Hvor mange uker kan du ha den samme tyggisen? 6856205[/snapback] Tyggis blir veldig harde etter hvert, så da må man hive inn en ny en, så en ny en, osv..kommer til å bli en stor tyggis iløpe av en uke bare... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! Satt på bussen i dag å tygde på en tyggis. Etterhvert begynte den å miste smaken å når vi var fremme var den helt fri for smak. Er det noen som har noen gode ideer for å "fornye" smaken på den gamle tyggisen? Send forslag 6849594[/snapback] Legg den i et glass med sukker vann, det ikke smaken som forsvinner men sukkeret. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den amerikanske wrigleys big red holder smaken i timesvis (kaneltyggis). Men den "norske" mister smaken etter en time. På deli de luca, får man kjøpt den amerikanske (tyggisen er RØD), men jeg har lagt merke til at en kopi er å få kjøpt i vanlige butikker (tyggisen er HVIT/GRÅ). Er ikke mange som liker denne, men jeg syns det er den beste tyggisen som finns. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vi kan jo starte et veddemål; Hvor mange uker kan du ha den samme tyggisen? 6856205[/snapback] Tyggis blir veldig harde etter hvert, så da må man hive inn en ny en, så en ny en, osv..kommer til å bli en stor tyggis iløpe av en uke bare... 6865745[/snapback] Syns nå de pleier å løse seg opp etter at man har tygd på samme tyggisen i noen dager jeg Lenke til kommentar
hertz Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Den amerikanske wrigleys big red holder smaken i timesvis (kaneltyggis). Men den "norske" mister smaken etter en time. På deli de luca, får man kjøpt den amerikanske (tyggisen er RØD), men jeg har lagt merke til at en kopi er å få kjøpt i vanlige butikker (tyggisen er HVIT/GRÅ). Er ikke mange som liker denne, men jeg syns det er den beste tyggisen som finns. 6867911[/snapback] Er det Big Red du mener? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Vi kan jo starte et veddemål; Hvor mange uker kan du ha den samme tyggisen? 6856205[/snapback] Jeg husker godt andre sesong av Robinson! Han karen med hatten (han som jukset) hadde den samme tyggisen i munnen hver dag i 30 dager elns! (Egentlig kan ikke dette vites sikkert ettersom han faktisk jukset, men... ) Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Den amerikanske wrigleys big red holder smaken i timesvis (kaneltyggis). Men den "norske" mister smaken etter en time. På deli de luca, får man kjøpt den amerikanske (tyggisen er RØD), men jeg har lagt merke til at en kopi er å få kjøpt i vanlige butikker (tyggisen er HVIT/GRÅ). Er ikke mange som liker denne, men jeg syns det er den beste tyggisen som finns. 6867911[/snapback] Er det Big Red du mener? 6870573[/snapback] Japp, that's the one: Big Red Lenke til kommentar
hertz Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Jeg prøvde å legge en ferdigtygd big red i boks med vann og finsalt. Når jeg puttet den i munnen fikk jeg bare en kvalm saltsmak i munnen, dessuten overdøvet big red smaken saltet veldig fort.. ikke til å anbefale Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg prøvde å legge en ferdigtygd big red i boks med vann og finsalt. Når jeg puttet den i munnen fikk jeg bare en kvalm saltsmak i munnen, dessuten overdøvet big red smaken saltet veldig fort.. ikke til å anbefale 6885870[/snapback] Sukker!! Det er sukkeret som forsvinner fra tyggisen ikke smaken. Har jeg hørt. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den amerikanske wrigleys big red holder smaken i timesvis (kaneltyggis). 6867911[/snapback] Er det Big Red du mener? 6870573[/snapback] Haha. Like artig hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå