perben Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Ikke for å være negativ, men noe erstatning fra posten er nok meget usannsynlig.Tror nærmest man er nødt til å filme voldtekten av pakken for å ha mulighet til å få erstatning 6854684[/snapback] Joda, har opplevd å fått slått skeivt 3 kabinett, og fått løsnet CPU kjølern på en PC som har gjort at hovedkort har gått i stykker. Alle gangene har jeg fått erstattning fra posten, selv om dama i skranken et par ganger rynket på nesen over innpakningen. Microplex som sendte 2 av kabinettene som ble skeive, sendte meg to nye kabinett etter at jeg hadde levert inn sakene hos posten og fyllt ut skademelding, og sendt en kopi av skademeldingen til de. Slik at erstattning fra posten da gikk til microplex. Når kassa går i stykker i posten, så er det posten og avsender sitt problem, rent økonomisk, i alle fall om avsender er seriøs og grei. Meld ifra øyeblikkelig når du ser skaden, helst åpne esken på postkontoret hvis du ser at emballasjen har en skade. Endret 15. september 2006 av Sceolan Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har gode erfaringer med å få erstatning fra Posten. En telefon til kundeservice har vært nok i mine to tilfeller. (Post som er levert i postkassen.) 6867021[/snapback] Det var rart, for du har ikke garanti fra posten på post i postkassa, A-post. Lenke til kommentar
perben Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 selv om det ser ut som hele diskusjonen delte seg i to. men jeg har hvert fall ringt posten og de beklaget så meget. så jeg fylte et skjema på posten med kabinettet. og håper på det beste!! Takk for alle svar. Lenke til kommentar
nst Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Posten har et erstattningsansvar og stå på ditt! Lykke til Endret 16. september 2006 av benji Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg bestillte dette kabinettet + mye annet oss komplett.no Rebel R325 Da jeg fikk kabinettet var det ødelagt, bulker. Mettalet som holder plastikken framme var bøyd. Så ut som en bilkolisjon på en måten. Klagde, fikk nytt. Dette var også ødelagt, bare litt mindre skader, men skadene var på samme plassene. Ikke noe riper i lakken eller sprekker i plastikken. Dette var selfølgelig ikke posten sin feil, grunnet esken var orginal og i kjempefin stand. Venter nå på et nytt kabinett, men da spurte jeg om og få et annet. Rebel R540 Skulle selfølgelig ikke tatt et rebel kabinett. Men shitt au. Rebelkabinettene var lette, men det var ganske så tynn karoseri. Håper kidza blir fornøyde. Sitter nå med 2stk 350wats strømmforsyninger. Hehe. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 [...]og fått løsnet CPU kjølern på en PC som har gjort at hovedkort har gått i stykker. [...] 6867041[/snapback] Det er virkelig ikke Postens feil, men snilt av de å erstatte. Det er kanskje litt av problemet med å levere komplett maskin om kjøleren er av det tyngste slaget. Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Folk sier så utrolig mye tett når det gjelder ting dem overhodet ikke har greie på. Synsing kan gjøre mer skade en glede. Jeg sier bare " Mann, du har rettigheter", det er bare å klage til Posten! Posten som alle andre stiller seg aldri over Norges lover §! Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå