eiriktb Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heia Har nettopp formatert min Tundra 1557(1,4ghz centrino), men mangler drivere. Har klarte å finne det meste av drivere gjennom forumsøk, men får ikke wlan'et til å funke. Driverene er korrekt, men lyset for wlan på selve tastaturet/skjermen lyser ikke. På tastaturet er det en egen knapp for å slå på/av wlanet, og den funker ikke virker det som. Så jeg lurer på om noen har drivere eller tips for hvordan jeg skal løse dette problemet. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fungerer AudioDJ-knappene (eller hva f**n det er de heter, de knappene som kan styre media player eller spille cd'er når maskina er avslått)? vil tro at disse knappene og knappen som aktiverer/deaktivere wlan bruker samme driver. Lenke til kommentar
eiriktb Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Fungerer AudioDJ-knappene (eller hva f**n det er de heter, de knappene som kan styre media player eller spille cd'er når maskina er avslått)? vil tro at disse knappene og knappen som aktiverer/deaktivere wlan bruker samme driver. 6850974[/snapback] Hei Ingen av knappene på tastaturet funker, så jeg tipper og håper feilen ligger der. Håper også noen der ute kan gi meg en link til drivere eller tips for å få knappene til å funke. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Har du installert driverne for hurtigtastene? Hvis ingen av hurtigtastene funker, er det forhåpentligvis fordi du ikke har installert driverne. Edit: Kom nettopp på at hurtigtasten for w-lan ikke går under de andre hurtigtastene (tror jeg). Men uansett: programmet som styrer hurtigtasten for w-lan heter wbutton.exe. Hvis du ikke finner den i prosesslista i task manager, er det antakeligvis der problemet ligger. Endret 12. september 2006 av Dauemannen Lenke til kommentar
eiriktb Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Har du installert driverne for hurtigtastene? Hvis ingen av hurtigtastene funker, er det forhåpentligvis fordi du ikke har installert driverne. Edit: Kom nettopp på at hurtigtasten for w-lan ikke går under de andre hurtigtastene (tror jeg). Men uansett: programmet som styrer hurtigtasten for w-lan heter wbutton.exe. Hvis du ikke finner den i prosesslista i task manager, er det antakeligvis der problemet ligger. 6851541[/snapback] Takk for svar. Ingen wbutton.exe nei. Vet du hvor jeg kan finne disse driverene? Både til wlan og resten av knappene. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 på Aopens hjemmesider (http://global.aopen.com.tw) finnes en hel del drivere til maskinen (1557-G), du kan jo se om du finner noe der... Lenke til kommentar
fellet Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hei! Har noe av det samme problemet som deg.. Har formatert pcen og skal installere drivere på nytt, men finner ikke alle. Hvor fant du nettverksdriverne? Er det intel? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Nettverkskort på bærbare er vanligvis Realtek eller broadcom. har ikke oversikt over hjemmesidene deres, bør være enkelt å finne på google. Lenke til kommentar
Gutt_81 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg finner kun WLAND drivern, men får ikke opp local are connection.... Noen som kan være så kjekk å hjelpe meg. har denne tundra modellen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=261004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå