graks Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg har kjøpt meg en k800,og jeg fant ikke noe på netcom sine sider om 3g.kan noen si hvordan man setter opp 3g på netcom telefoner? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette er ikke noe du trenger å sette opp. Hvis 3G ikke fungerer må du aktivere det. På nettverksinnstillinger e.l. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fungerende WAPoppsett, 3G aktivt og i 3G område og "Voila" //Hit Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 jeg har kjøpt meg en k800,og jeg fant ikke noe på netcom sine sider om 3g.kan noen si hvordan man setter opp 3g på netcom telefoner? 6849343[/snapback] Du aktiverer det på samme måte som du aktiviserer GSM: Slå telefonen på, tast pin, vent til den finner nett. På samme måte som med GSM vil du få problemer med å koble til hvis du ikke er innen rekkevidde av en antenne som sender UMTS signalet til din UMTS telefon. Du får et lite blått symbol vedsiden av dekningsmåleren hvis du er innen rekkevidde av UMTS (3G) nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå