bobbo_ Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Bilde tatt på fest for lenge siden. Vet at bildet er teknisk ganske dårlig, men synes det ble litt stilig med fargene nå. Og jeg liker motivet. Meg som er i midten, mitt kamera (Casio Z-40) og min PS jobb... Kritikk? Endret 13. september 2006 av bobbo_ Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 *BUMP* 1234565798 Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hva vil du ha kritikk på? Hva ønsket du å oppnå med denne manipulasjonen? Hva var tankene bak bildet og sort/hvitt vs. rød? Hvis du gir oss mer å jobbe med, så blir kritikken desto bedre :-) Men, sånn helt generelt så synes jeg du har et relativt dårlig teknisk bilde, med en ganske god maske-jobb i Photoshop. Siden du kun er ute etter kritikk på manipulasjon, hadde det kanskje vært spennende å se orginalbildet også. Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Tenkte på det. Ville egentli få frem stemningen som var, og øve litt på masking. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Det synes jeg du lykkes ganske bra med :-) Den første A-en i NEBRASKA er det vel noe muffins med, men det er jo litt vanskelig å si hvordan det egentlig ville blitt med rødt der, siden det er en del skrukker i genseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå