McBallerBuck Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hei jeg bestilte et billig sorround annlegg idag (12.09) fra www.netshop.no ( Logitech X-530 ) Det jeg lurer på er om dere vet noe om hvor lang tid netshop.no bruker? Bor i Bergen Takker for svar på forhånd Mvh Thomas Endret 12. september 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Regn 3-4 dager Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan bekrefte 3-4 dager, og at jeg bor i midt-norge, om det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg bor på stord brukte 2 dager. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 tar ca 2-3 dager til Hamar. Lenke til kommentar
McBallerBuck Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Takker for svar Tok 2 dager til den kom i posten hos meg ( bergen ) 2 timer etter pakken ble sendt var den innlevert i postterminal i stokke. netse dag kl 10 ca, var den registrert i omlastningsterminal. neste dag etter det igjen var den ankommet possterminal. Folkens; netshop.no er utrolig bra Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Bestillte hovedkort fra de på tirsdag og kom idag ... Jeg bor i Øst-Finnmark. Handler ofte hos netshop. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 I følge Netshop må bestillinger gjøres før kl. 1500 for at de skal sendes samme dag. La oss ta frem saltklypa og si at det da senest sendes dagen etter bestilling. Dette er vanlig praksis for de aller fleste nettbutikker (komplett kan ta enda en dag ekstra hvis de er i det trege hjørnet), og utover dette avhenger leveringstiden av Posten Norge AS. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Blir vel skryt til posten såvell som Netshop for rask sending... Bestilte A2DP-hodesett på mandag og det ble sendt dagen etter(kom inn på lager da) og enda har jeg ikke fått det...Er jeg heldig så kan jeg plukke det opp i morra... Bor i Haugesund Posten suger big time.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå