Anonym5656 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har fått denne leksen, men trenger no ide på en ungdomssak. Siden jeg ikke kommer på no spesiell ungdomssak som jeg brenner for, lurer jeg på om dere har noen tips..? Det er ingen oppgave. Bare en vanelig lekse innenfor journalistikk. Jeg tenkte kanskje på å skrive om foreldrenes klaging på ungdom+data, eller noe lignende. Men kan godt være noe helt annet. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kan jo skrive om hvilke negativ påvirkning det har når ungdom spiller voldsspill Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 hm, ikke dumt. Også kan jeg finne noe faktaopplysninger fra USA så det høres litt mere alvorlig ut ;P (siden tallene sikkert er en del større der etter hva jeg har skjønt). Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva med enkelte ungdoms sosiale avvik/utestengelse og eventuellt årsaker (data, spill, penger, tenkemåte osv...) og konsekvekser (mobbing)? Ganske aktuellt tema tror jeg, særlig for ungdomsskole lesere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå