birdie88 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Joda, en studie utført av forskere ved universitetet i Cambridge samlet 200 par, og ba de på en skala fra 1-100 vurdere hovr mye de elsket partneren sin. Deretter beskjærte de mannens penis litt etter litt med en ostehøvel, og ba partnerne vurdere på nytt hvor mye de elsket hverandre. Det oppsiktsvekkene var, at menn ble mer glade i partneren sin, mens for kvinner var det ikke uventet en nedgang i kjærligheten. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Føler at jeg blir mindre kåt etter at jeg har begynnt å trene, har faen meg ikke ronka på over 1 uke =/ Men mindre tiss håper jeg at jeg ikke får. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Føler at jeg blir mindre kåt etter at jeg har begynnt å trene, har faen meg ikke ronka på over 1 uke =/ Men mindre tiss håper jeg at jeg ikke får. 6856362[/snapback] Merkelig ettersom at libidoen skal øke etter trening. Kroppen skal produsere mer testosteron og dermed gi større libido. Test L -Arginine. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For det første: Joysticken krymper ikke av bol, eller trening. For det andre: Lang joystick < store muskler. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For det første: Joysticken krymper ikke av bol, eller trening. For det andre: Lang joystick < store muskler. 6857594[/snapback] Second. I kombinasjon med mye penger slår store muskler alt. Og kanskje en rottweiler. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Dette medfører feil Databamse, jo mindre penisen din blir jo mindre vil din kjære elske deg. Er utført nøye studier om akkurat dette blant en rekke forskere fra hele verden. 6855286[/snapback] Har aldri sett noe studie om det jeg, og jeg tror heller ikke noe på det. Jeg vet ikke hvorfor du tror blindt på det heller. Eh, til det siste innlegget, leste du hva du selv skrev? :!: 6856076[/snapback] Fact: Bole-gutta eier ikke ironi under noen som helst omstendigheter Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er ikke størrelsen som teller, men smaken! Lurer mer på hvordan en kan få større penis enn hvordan en kan få mindre, noen som vet og har noen troverdinge kilder å henvise til? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Selve penisen krympe ikke, men ballene gjør det. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er ikke størrelsen som teller, men smaken!Lurer mer på hvordan en kan få større penis enn hvordan en kan få mindre, noen som vet og har noen troverdinge kilder å henvise til? 6863598[/snapback] Sæden vil få en bedre smak hvis du spiser mye grønnsaker Å nei, det er ikke tull. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Denne posten ser jeg som userriøs, er intet kreaitvt som har kommet så langt i det hele tatt. En serriøs thread kan opprettes under helse-kategorien på forumet. Klager på avgjørelsen tas til meg via PM ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg