Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ditt store idrettsforbilde?

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt idrettsforbildet har, og vil alltid være Thor Hushovd.

Det største øybelikket var vel når han vant siste etappen ifjor. Var i danmark, og det var vill steming. Takk thor.

8076612[/snapback]

Han er jo tross alt verdens beste spurter i svak oppoverbakke med motvind og en sving 200-300 meter før mål :roll:

8078717[/snapback]

Haha :!:

8119976[/snapback]

Ikke drit dere ut nå. Det ligger nok mer trening i de lårene der enn det dere noen gang kommer til å oppnå. ;)

Ellers må jeg henge meg på en Bjørndalen. Virkelig fantastisk å oppleve en soon-to-be-legende i vår tid. Dette mennesket er ingen vanlig idrettsutøver.

Lenke til kommentar
Gymlæreren min xD

fyren er jo som supermann, bare 65 år gammel..

8147283[/snapback]

Enkelte eldre folk er berre lange musklar. Er alltid like demotiverande å gå på fjelltur, meine at du helde eit ganske bra tempo, berre for å bli gått forbi av ein gammal kar på 60-70 år som går oppover like lett som bortover. Står respekt av slike folk!

Lenke til kommentar
Tiger Woods

4%20Tiger%20Woods.jpg

En sinnsyk idrettsutøver som setter rekord etter rekord. Tror de færreste forstår hvor dominerende Tiger faktisk er.

At han benker 140kg er heller ikke så dumt. :p

6852886[/snapback]

Jepp, han er også mitt store forbilete. Ein ærleg idrettsmann og så vidt eg har fått med meg eit godt menneske.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Roger Federer

Tidenes beste idrettsutøver i mine øyne. Kåret til World Sportsman of the Year fire år på rad. Helt utrolig atlet, med en helt komplett spillestil som også er den mest elegante jeg har sett i mitt liv.

800px-Roger_Federer_CincyATP_QF_1.jpg

Maria Sharapova

Helt utrolig fighter, strålende personalitet og ikke minst 3 Gran Slam titler i en alder av 21 år.

maria_sharapova__pa_558029c.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...