Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ditt store idrettsforbilde?

Varmo

Anbefalte innlegg

Arnold Schwarzenegger

m1.jpg

Arnold Schwarzenegger kom fra en liten by i Østerrike, til å bli en levende legende og et ikon i bodybuilding og filmbransjen. Og nå sitter han som Guvernør i California. Dette er det levende bevis på at man kan få til alt man vil hvis man går hardt nok in for det. All ære og respekt til denne mannen.

6981790[/snapback]

Henger meg på deg jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til alle dere som har nevnt Arnold Schwarzenegger. Han har uten tvil en utrolig kropp, men vet ikke helt om han er mitt store forbilde. Respekterer dere som mener det, men personlig synes jeg det er mer motiverende å se bilder fra Sylvester Stalones storhetstid, er jeg alene om dette :ph34r:

Å som jeg fikk lyst til å se Rocky nå :love:

Lenke til kommentar
:cool: ikke det jeg mener heller ... guvernør = no prop når man er beømt, og arnold er veldig berøm, han hadde fått det godt til i presidentvalget for den saks skyld... Og han er en utrolig god skuelspiller, og er med i mange gode filmer, han er trosalt Mr. Universe ... det var ikke meningen å si noe negativt, sikker en okay fyr til vanlig også.

Men at han er et idrettsforbilde er litt drøyt ... når man jukser til seg litt ekstra muskler, selv om han jobbet masse for det. Du trenger du ikke å lete lenge før du finner et mer sportslig talent enn han der ... min mening arnold fans sry :)  Venter på masse kritikk nå :p

Er det mer dere vil snakke om guvernør og skuespiller? Ta det en annen plass :hrm:

6991046[/snapback]

Kroppsbyggere er ikke de eneste som boler. Det er like mye bol innenfor andre idretter som det er innenfor bodybuilding. Bol er heller ikke juks, da alle proffesjonelle byggere i dag boler. Folk som Arnold fortjener respekt, spesielt mtp. at Arnold har en vanlig, ecto-mesomorfisk kroppsbygning, og allikevel har vunnet massevis av Mr. Olympia-, og Mr. Universe-titler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Johann Olav Koss

5055594_240X180.jpg

Og Lance Armstrong.

Var vel et år siden eller no et program på discovery om Lance og det at han har kommet seg sånn etter en ondartet kreft (var kreft tror jeg). Men han kjempet seg i gjennom, og for å si det sånn kroppen hans fikk noen magiske artigteter. Var ganske intresant hvor overlegen kroppen hans ble i forhold til et "normalt" menneske med tanke på ytelse. Så jeg tror nok ikke han har dopet seg, for kroppen hans er jo bare OVERLEGEN og det vet han ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror det er litt feil det du sier der Goodall. Kroppen hans fikk vel egentlig ikke magiske krefter pga. kreften, det var vel heller det at ettersom han overlevde kreft fikk han den motivasjonen mange higer etter. Det å bli best var derfor det minste han kunne gjøre etter at han lå og trodde han skulle dø på sykehuset.

Nye idoler:

post-38745-1164838028_thumb.jpg

Final Boss - Verdens beste lag i spillet Halo 2 til Xbox. Laget vårt ble norgesmestre i spillet, men hadde likevel blitt griseeid av denne gjengen her. Gutten i forgrunnen er bare 6 år, men har allikevel proffkontrakt. :)

Lenke til kommentar

Bobby Moore, Alan Hansen og Jamie Carragher. Tre av de sykeste forsvarsspillerne ever. Bobby Moore kapetin i '66. Hansen - Kongen av Liverpool i storhetsperioden. Carra spiller med hjertet så langt uttapå drakta at han ikke ser det selv.

Lenke til kommentar
Zinedine Zidane tok Creatine mens han spilte for Franske landslaget selv om dette stod på doping listen i Frankrike.

Men og tro at personer som Mike Tyson og Johann Olav Koss har vært reine i all sin tid er meget naivt. Alle toppidretter som går på stryke og utholdenhet er fulle av doping, det er penger som rår og folk gjør det som må til får å komme seg i toppen. Se på sykkel sporten, de har bare tatt toppen av isfjellet, og sykkel sporten er ikke enestående i doping. Det er like ille alle andre steder. Å tro noe annet er utrolig blåøyd og naivt.

6992705[/snapback]

Den der uttalelsen burde du fått en medalje for. At du klarer å nevne Mike Tyson og Johan Olav Koss i samme setning er jo helt utrolig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...