Kristian09 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja,topicen sier det meste. Strømforsyninga sviver,hardiskene,ram brikkene,skjermkort,hovudkorteXD. Den har jort det før og men da ga jeg bare opp venta 1 dag elle 2 så funka sjermen også. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Altså det er ikke sjermen så er ødelakt har prøvd med andre sjermer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei! Er det en ny pc? Kan du liste opp alle komponentene i den? (og så kan du legge til listen i profilen din, så slipper du å liste de opp igjen) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Har hatt et lignende problem, skulle akkurat til å formatere men så klusset jeg litt med skjermkortet isteden (prøv å ta det inn og ut). Funket etter det men det virker som om kontakten mellom kort og kabel enda er svært dårlig. Kan ikke være helt sikker men det er verdt å sjekke ut. Endret 12. september 2006 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En ting du kan prøve er å ta ut batteriet på hovedkortet for så å sette det tilbake igjen etter en liten stund, kan ofte funke med slike problemer. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ok,men hvor ligger batteriet til hovudkortet? Edit: Har et MSI k8n Neo2<-- klikkbar Endret 13. september 2006 av Kristian09 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En ganske stor sølvfarget "plate" eller "runding". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 En ganske stor sølvfarget "plate" eller "runding". 6855439[/snapback] Evt kan det være dårlig kontakt på skjerminngangen på skjermkortet. Får skjermen i det hele tatt signal? Maskinen sier også gjerne fra med biping hvis den ikke merker noen skjerm Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Har brukt en stor klompe sjerm den sier " No Signal" har også brukt en SyncMaster 730BF og den blinker bare på på knapp lyse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har brukt en stor klompe sjerm den sier " No Signal" har også brukt en SyncMaster 730BF og den blinker bare på på knapp lyse 6855522[/snapback] hmm KAN være løs kontakt.... virker den løs/ser du noen løse loddepunkter elns på å skjermkortet (der kontakten er festet)? hvis ikke er det nok skjermkortet i seg selv Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Hmm...Vet ikke jeg, men den skrudde seg av når jeg prøvde og sette i hardiskene ihardisk plassene i kabinettet kom uti hardisken som var igang(den andre var ikkje det,den som eg prøvde å setta på plass) Så kom jeg sikker uti den hardisken som var i gang hørte da at den var på vei til å skrue seg av, men den hardisken som var igang er ikke ødelakt prøvde den og på en anner data da funka den. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Tror ikke at du ikke får skjermbilde har noe med harddiskene dine å gjøre gitt. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nei,jeg tenkte det og at det ikke kunne ver noe annert men skal prøve og sjfite hovudkort( har et gammelt som bare ligger og slenger og teste om det kan vere noe me det,viss ikke tipper jeg det er sjermkortet... Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Ok,løsningen er funnet. Prøvde nå nettop og bruke det gammle hovudkorte der det er et intrigrert skjermkort og testa da kom det noe frem på sjermen men ikke med sjermkorte i det gamle hovudkorte har brukt det sjermkorte på det hovudkorte før og. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hæ? Du har prøvd å bruke et gammelt hovedkort med integrert skjermkort, og da funka skjermen? Også prøvde du å sette i det integrert skjermkortet i den gamle pcen? Har du bare gamle pcer? Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Nei,har ikke gammal pc,fikk nettop nye ting bl.a AMD Athlon 4200+ x2,Msi k8n neo2,ram og strømforsyning. La oss ta det en gang til: Jeg tok og sette på et gammalt hovudkort MED intrigrert skjermkort og da funka sjermen, prøvde også å setta i sjermkorte mitt i det gammle hovudkorte men de funka kje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå