Onyx Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Husk at dere må søke etter denne kanalen etter 17. september. Hvorfor er det nødvendig å søke etter den 17., når man kan søke den inn allerede? Det er vel logisk å søke etter en kanal etter at den er gitt ut. Jeg har parabol fra canal digital men jeg har ikke fått den filmkanalen enda, men skal prøve det onyX sa. Jepp, det kan nok stemme det. Etter at kanalen er gitt ut og klar for sending, så kan du søke opp kanalen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 De kan jo starte sendinger før programmet starter da. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått inn kanalen nå men skjermen er bare svart. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått inn kanalen nå men skjermen er bare svart. Noen som vet hvorfor? 6880921[/snapback] Kanskje du har samme pakke som meg? "Local", som etterhvert har blitt helt gratis (koster å opprette). Da har jeg NRK, TV 2, TV Norge og Zebra, intet annet. Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått inn kanalen nå men skjermen er bare svart. Noen som vet hvorfor? 6880921[/snapback] Kanskje du har samme pakke som meg? "Local", som etterhvert har blitt helt gratis (koster å opprette). Da har jeg NRK, TV 2, TV Norge og Zebra, intet annet. 6880984[/snapback] Nei. Jeg får inn Canal+ kanalene å. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Eg har familiepakken frå CD og fant filmkanalen, får bilde og alt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ingen reklame undervegs i film heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ah, det var godt å høyre. No kjem dei garantert til å sende ein god del piss, men ein og annan godfilm vil nok finne veien til lerretet. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) De kommende filmene Endret 17. september 2006 av brd Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det var ikke akkurat så veldig mange spennede filmer som skulle gå i dag da.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kan seie meg enig der, men Gudfaren filmene skal eg i alle fall få med meg denne veka. Forrest Gump og ikkje minst. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det må vel være den enete filmen jeg mener er verdt å se, altså forrest gump. kanksje gudfaren kan vurderes for enkelte. Jeg håper virkelig kabelselskapet her på toten tar og legger den kanalen til i prøve kanal-systemet sitt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gudfaren I og II kan da anbefales til alle. Hva slags tittel har du forøvrig? "Something else"? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skal du først sjå Gudfaren meiner eg du bør sjå heile triologien. Greit nok at dei to første er best, men den siste er aboslutt ingen dårleg film, eg synest den var veldig bra, ikkje heilt den samme stilen som i film 1 og 2 riktignok. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Nå funker kanalen her Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke noe å hoppe gjennom taket for det programmet. Gudfaren sees best med alle tre filmene på en kveld bare avbrutt av strekke-på-bena-pause mellom de. Jeg synes det ville vært bedre om de la opp til å vise mer ukjente/alternative filmer i stedet for å repetere mange filmer så mange ganger som de har lagt opp til i programmet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Enig i det, TV2 har ein lei tendens til å sende drittfilmar og ikkje minst sende dei samme om og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg