Gå til innhold

Nye Resistance screens, PS3

Lindros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst, med tanke på at dette er bilder fra et uferdig spill og at det fortsatt er litt tid igjen til det kommer ut, så ser dette flott ut. Klart, dette er jo stillbilder, men er nok ikke så langt unna det man kan forvente. Hvis nå historie, lyd og effekter, ai, handlingsforløp osv står i stil, så har vi nok en vinner her. :)

Lenke til kommentar

Eg liker virkelig utemiljøene i dette spillet,mye detaljer i form av det geometriske,skittent og herjet,blir sikkert ein herlig stemning. :) Men som eg har sagt før så syns eg våpnene man har sett til no er virkelig pinglete med dårlige animasjoner og kjedelig lyd. Og uten rumble i tilleg så blir det jo ikkje særlig bedre :roll:

Lenke til kommentar
Ser berre betre og betre ut heile tida. Teksturane her ser jo kjempebra ut, er ikkje heilt sikker på kva SBS siktar til. Andre ting som openbert har forbetra seg er lightninga og particle effectsene. Røyken og eksplosjonane ser betre ut enn nokon gong!

6849391[/snapback]

Synes teksturene ser kjipe og utvaskede det, men det er vel bare meg...

Lenke til kommentar

Syns ikke spillet ser noe særlig spennende ut. Den første traileren fra E3 2005 hadde noen lovende klipp, men har ikke sett noe slikt siden da. Hvor blir det av kjempeedderkoppene (eller hva det nå var)? Hvor er de åpne landskapene med store slagscener?

Alt har blitt flyttet inn i byene og samlet i et som jeg syns er et ganske middels FPS-spill. Syntest det såg litt spennende ut før, men blir kjedeligere for hver gang jeg ser det.

Skulle gjerne ha testet det ut for å sjekke, men det er for PS3. Den skal jeg nok ikke ha.

Lenke til kommentar
Her er no en "edderkopp", og den er stor ;) .

Ifølge førehandsomtalane skal det være enorme levler, og opne områder i multiplayer. Men skal du ikkje ha Ps3 har det ikkje så mykje å seie for deg ;) .

6850163[/snapback]

Av metall? Hvor i alle dager ble det av de biologiske? De var jo råe. Må vel være lov til å diskutere et spill selv om jeg ikke skal ha det vel? Viser bare min lille skuffelse i fohold til hva traileren lovet.

Lenke til kommentar
Sjølvsagt, har ikkje sagt noko anna vel.

Eg for min del syns spelet berre har forbetra seg sidan den gamle traileren. Las ein plass at dei biologiske versjonane og skulle vere med, det er mykje av spelet som me ikkje har fått sett enno.

6850296[/snapback]

Ok, håper det. Spillet er et stilig konsept, men mangler de bitene som gjorde det spennende i traileren.

Lenke til kommentar
Her er no en "edderkopp", og den er stor ;) .

Ifølge førehandsomtalane skal det være enorme levler, og opne områder i multiplayer. Men skal du ikkje ha Ps3 har det ikkje så mykje å seie for deg ;) .

6850163[/snapback]

Av metall? Hvor i alle dager ble det av de biologiske? De var jo råe. Må vel være lov til å diskutere et spill selv om jeg ikke skal ha det vel? Viser bare min lille skuffelse i fohold til hva traileren lovet.

6850257[/snapback]

Var det ikke dette spillet de redesignet mitt i prosessen. Der de bestemte seg for at de åpne landskapene ikke virket så bra som man hadde planlagt med tanke på gameplay og historiefortelling. Så de la det til byen.

Så plannen når de startet var nok å ha det i opne landskap alla far cry. Men jeg synes det ser lovende ut dette selv om det er "urban warfare".

Angående monster så er det ikke alltid størrelsen som teller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...