Amos Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har en maskin med Win ME installert som har vært trofast i mange år. I det siste har det skjedd en del merkelige ting. Bl.a. løser cd-brenner skuffen seg ut i tide og utide, og maskinen fryser rett som det er. Jeg har prøvd å kjøre antivirus, men ingenting skadelig blir funnet. Jeg har også forsøkt scandisk, men denne blir avbrutt, og jeg må starte maskinen på nytt. Noen som har forslag til hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Cd-rommen er vel slitt og gammel og en liten kontaktfeil kan då den til å utløse seg Windows ME er det mest ustabile og elendige windows ever made, så jeg vill annbefale at du formaterer, og slenger inn windows 2000 =) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei! Sjekk at ledningene i cd-romen sitter godt. Etter så mange år trenger den nok formatéring. Og Windows ME er den verste jeg har vært borti. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå