Gå til innhold

TES: destruction treneren er borte... er hun DAU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har vært oppe i det området mange ganger og i mange oblivion dager....

 

 

noe anna som er litt rart er at jeg har kun 75 i destruction. og man må ha 80 for og bli trent av henne. :hmm: alikevell har jeg trent der mange ganger før. kan jeg ha fått noe penalty?

6848374[/snapback]

 

har vært oppe i det området mange ganger og i mange oblivion dager....

 

 

noe anna som er litt rart er at jeg har kun 75 i destruction. og man må ha 80 for og bli trent av henne. :hmm: alikevell har jeg trent der mange ganger før. kan jeg ha fått noe penalty?

6848374[/snapback]

 

 

Tviler vell på at du har fått noen penalty. Det kan hende at du allerde har brukt opp kvoten for hvor mye hun kan lære deg....

 

Men hvis du sliter sånn med å finne henne, kan dette skyldes at hun har kommet inn i en Oblivion gate. Da må du inn og stenge den og samtidog drepe de monstrene som pleier å vanke utenfor porten

 

Da vil hun komme tilbake til Kynarth eter at hun har drept alle hjortene.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg traff på dama helt tilfeldig en gang. Jeg hadde hørt om henne, men ikke lett etter henne. Grunnen var ganske enkelt at jeg hadde trent meg til 100 i destruction på egen hånd.

 

En god stund senere fikk jeg plutselig en beskjed på skjermen om at hun var dau, helt sånn ut av det blå. Jeg holdt på med noe helt annet så det var litt sært. Det sto ikke hva hun hadde daua av, kanskje en hevngjerrig hjort?

 

Jeg husker ikke om dette var mens jeg ennå holdt på med hoved-questen eller ikke. Uansett, selv om man har fått stengt alle portene så blir jo de deadra som kom ut av dem opprinnelig igjen, så hun kan jo ha rota seg borti noen av dem. Udødelig er hun tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...