Gjest member-97590 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Tok mitt første bilde i dag tidlig etter at eg hadde fått kameraet mitt tilbake fra reprasjon. Er så langt i fra en profesjonnel fotograf, så ikkje drep meg er dere snille! Kamera brukt: Olympus Mjü 720 sw. Men en liten aning sepia, deretter lettere redigert i photoshop. Well, here it goes: Endret 12. september 2006 av member-97590 Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ja, any comments? Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fint motiv, liker sepiafargen, men capsen er i min mening litt for mykt kuttet. Hvis du skjønner hva jeg mener? Personlig liker jeg litt skarpe kanter, så lenge det ikke tar seg meget godt ut med det motsatte. Noe form for bakgrunn hadde kanskje også tatt seg bedre ut. Lag flere versjoner, mye lettere å se da hva som tar seg best ut Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fint motiv, liker sepiafargen, men capsen er i min mening litt for mykt kuttet. Hvis du skjønner hva jeg mener? Personlig liker jeg litt skarpe kanter, så lenge det ikke tar seg meget godt ut med det motsatte. Noe form for bakgrunn hadde kanskje også tatt seg bedre ut. Lag flere versjoner, mye lettere å se da hva som tar seg best ut 6849271[/snapback] Ja, det skal eg gjøre;) Takk for kritikk;) Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Anymore comments? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Slik som du maser gidder jeg ikke å kommentere egentlig. HVis jeg skulle git deg tips, burde du gjort eg mer flid når du stilite opp bilde. Da burde du lagt svart papp etc. under capsen slik at det haddeb litt lettere å jutte den ut. Det beste hadde vært å ikke kutte den ut. Nå er det altfor softet og _for_myke kanter. Men som sagt gidder jeg egentlgi ikke å kommentere ting hvor trådstarter bumper TO ganger på under et døgn. Ut over det, gode bilder får mye kritikk, slik er det bare. Litt mindre gode bilder får som regel mindre kommentarer fordi de ikke skiller seg ut på noen måte. Men som sagt, litt mer forarbeid med papp etc. kunne jgort seg. Lykke til!:-) Lenke til kommentar
ttd Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For det første, slutt å mase. For det andre, legg ut bilde i mindre enn 3000x2000. For de tredje, capsen er altfor myk i kantene. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ja, er så enig med alt dere sier. Skal slutte med den forbanna masinga mi, er så forferdelig utolmodig av meg. Men får vel roe nervene. Prøver meg fram med nye versjoner, men blir aldri bra. Så får nok ta meg en ny runde å finne et nytt motiv. Mulig eg drar frem dette bildet senere. Men takk til dere som gadd å komentere bildet fra den masekråka meg:P Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For å ta et godt stilleben bildet trengs det MYE trening, og du bør vite litt om lyssetting. Søk med google og se om du finner noe. Enkle IKEA-lamper kan fungere fint til å belyse et motiv med. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 For å ta et godt stilleben bildet trengs det MYE trening, og du bør vite litt om lyssetting. Søk med google og se om du finner noe.Enkle IKEA-lamper kan fungere fint til å belyse et motiv med. 6856455[/snapback] Ja, har ei lampe som funker fint skulle eg tro. Skal se om eg finner noe om lyssetting. Takker for tips:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå