BareGjest Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei .. Skal en tur til USA om ikke lenge og håper at jeg rekker å kjøpe med meg noen high-end øretelefoner. Har 10 par mid-range fra før, men har virkelig hatt lyst på noe high-end ganske lenge. Mest fordi jeg verken har plass eller råd til å sette opp ordentlige høytalere i stua Krav: Toppen 300 usd Behøver ikke å være lettdrevet da jeg primært skal bruke de på anlegg Må være komfortabel over tid Har så langt kommet frem til følgende alternativ: Grado SR 325i, Grado SR 225, Sennheiser HD 580 Noen som har lyst til å ytre mening om disse - eventuelt komme med noen andre forslag? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) AKG K240! Dem er nydelige å ha på seg, og har beget bra lyd. Koster 100 USD elns. Får jo noen modeller over til noen hundre USD ekstra da, men K240 er hvertfall jævlig bra. Disse btw Vet ikke om de produseres lengre, men finner du noe i samme gata fra AKG har du et nydelig headset. Endret 12. september 2006 av OgnOmm Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 AKG 701 eller Sennheiser HD650 eller Sony MDR 7509 Lenke til kommentar
Andreas83 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Har Grado SR60 ellerno..de er av de beste hodetelefonene jeg har prøvd:) De er ikke så dyre i Norge, men etter min USA tur må jeg si du finner ting BILLIG der borte vis du bruker nettet litt Seinheiser og AKG og Bose er jo bra..Men ville rangert Grado'ene over dem og Bose på en fin andre plass..men lyd er som alt, smak og behag:) Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Ta deg en tur i en hi-fi sjappe å prøv forskjellige modeller. Det som passer mitt kranium, og låter vakkert i mine ører er neppe det samme som for deg. Jeg gir dette rådet siden du skal faktisk skal legge litt penger i dette. Endret 13. september 2006 av squabbish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå