jimjames Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har nettopp flyttet over til tele2. Men jeg kan fortsatt ringe fra begge telefonene som har samme mobilnummer, og jeg kan ringe fra tele2 mobilen til chess mobilen min. Vil jeg måtte betale dobbelt opp? Og er det noe annet som ikke er så bra med dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Så ditt gamle simkort er ikke blitt deaktivert enda? om jeg forstår deg rett? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Av nysgjerrighet. Hvilken mobil kommer anrop og meldinger inn på? Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 skjedde samme for meg, skiftet fra tele2 til netcom men glemte skifte sim-kort før et døgn etter. kunne fortsatt sende sms og ringe ut, men mottok ikke anrop inn eller sms inn. så da kommer det vel på neste regning tenker jeg? fra begge to? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Så ditt gamle simkort er ikke blitt deaktivert enda? om jeg forstår deg rett? 6847945[/snapback] Det stemmer Av nysgjerrighet. Hvilken mobil kommer anrop og meldinger inn på? 6847997[/snapback] De kommer på den nye telefonen, men hvis jeg ringer fra den nye til mitt nummer så kommer de til den gamle telefonen. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Dette er vanlig. Når det nye simkortet starter å fungere, fungerer fortsatt det gamle en viss tid etter. Dette for at du som kunde ikkje skal risikere å sitte der uten mulighet til å ringe ut. Som du sier, så skal alle meldinger og samtaler gå til det nye simkortet, derfor er det mulig å ringe fra det gamle simkortet til det nye, og da vil ditt eget nummer vises! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Ok, da lærte jeg noe nytt idag og. Takk for svar Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Stemmer ikke helt.. Samtaler og SMS vil komme til det SIMkortet som står aktivt i den nasjonale nummerdatabasen. Ditt nye SIMkort vil være aktiv en tid FØR du porterer slik at du kan ta det i bruk med en gang, og det gamle en tid ETTER fordi operatører sier opp utporterte nummere om kvelden, i tilfelle kunden vil tilbake/feil med porteringen. //Hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå