akristina92 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 noen som så på nrk idag? istad... Reinsdyr mannen var på ett sånt programm på intervju Han kunne ikke si noenting, han bare nikka eller neia på spørsmåla. De hinta flere ganger på at kunne kle av seg for det var varmt osv... HAHA 6871491[/snapback] De vil flå reinsdyrmannen! Lenke til kommentar
Arang Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg synes at det egentlig var (er) et temmelig festlig stunt, men at det kostymet rett og slett er utrolig skummelt. *grøsse* Minner meg om Donnie Darko. Endret 16. september 2006 av Arang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Sto jo i dagbladet at "reinsdyrmannen" er en kvinnelig kunststudent som vil være anonym. Hun skaper blest rundt seg selv, og det er visst noe action-kunst performance greier hun driver med. Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde funnet fram hagla jeg. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Tror jeg heller hadde funnet meg en kondom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå