TRS Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 kansje et litt dumt spm men.......hvilke deler i pc'en eller som kan fåes til pc'en kan IKKE overklokkes?? jeg så nemlig idag at folk skulle overklokke cd-brenner'ne sine osv.... jeg vet at CPU, GPU, RAM, AGP, PCI kan OC men har funnet ut at det blir sikkert lettere for dere som har peiling og ramse opp de delene som IKKE kan OC'es :smile: ____________ Lite-On ROX _________________ Jeg er genial [ Denne Melding var redigert av: Eurofighter på 2002-10-29 13:26 ] Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 en liten genial funksjon på forumet som heter: SØK Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 ja en finner jo jævli mye når en søker etter for eks: deler i pc'en som ikke kan overklokkes...... hvor dum går det ann og bli? Jeg var bare ute etter noen korte og konkrete svar fra noen som KAN det......og når du ikke kan det, så kan du vel bare overse topicen...... (søk etter det i topic endte foresten bare opp med: lynkurs i html osv osv....)og som du ser er det IKKE det jeg er ute etter Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 her er noen få komponenter som ikke kan overklokkes: tastaturet strømledningen musa kabinettet powerknappen diskettstasjonen. dette er bare noen av komponentene.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 hehe kan ikke diskettstasjonen overklokkes?? *buuuuuhuuuuuuuu* :smile: hva med og bruke kortere strømkabler slik at strømmen kommet fortere frem hehe......vel grunnen til at jeg spør er som sagt at jeg har nå hørt at folk overklokker CD-brennere....noe som jeg ikke visste gikk ann.... :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 10:39, skrev Eurofighter:hehe......vel grunnen til at jeg spør er som sagt at jeg har nå hørt at folk overklokker CD-brennere....noe som jeg ikke visste gikk ann.... :smile: "overklokking", du erstatter firmware med en til en nyere spiller. For f.eks 40x og 48x brennere er som regel helt like fysisk, er bare programvare som er forskjell. Bytter man den, så har man vips en raskere brenner:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå