Gå til innhold

Minireview av Archlord!


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle summere litt om det kommende RPG spiller Archlord.

 

Jeg begynte å spille betaen for ei uke sida, har ikke hatt tid før det.

 

Grafikk

Når du ser bilder av spillet så tenker du at det her er jo helt grei grafikk. Sannheten er derimot noe helt annet. Spillets grafikk er langt ifra imponerende, det hadde nokk vært det ett par år tilbake. Men selve motoren fungerer ganske greit, jeg har en mid-end pc å har mulighet til å dra alt på maks. Selv når det er mye folk irundt er ytelsen tilfredsstillende nokk.

 

5/10

 

Lyd

Veit ikke helt hva jeg skal si. Musikken er fin den, problemet er jo at det er det samme om og om igjen. Jeg skrudde fort på bakgrunnsmusikk. Jeg opplevde ikke så alt for mye variasjon, så det ble fort kjedelig.

 

4/10

 

Lag/Community

Jada, det er nokk av lag i rette tider. Det er ikke uspillbart, men nokk til at du ikke vil betale for dette.

 

Det som er litt merkelig med folkene der, er at nermest ingen er pratsomme. De holder seg for seg selv. Joda, det var nokk av gode samtaler i snakke kannalene, men du kom ikke helt i kontakt med alle. Jeg fant en som var villig til å gå i party, men han kunne ikke et ord engelsk, noe som gjorde det hele relativt håpløst.

 

4/10

 

Gameplay

Er usikker på om jeg har et ord for dette, annet enn huff. Vi har alle sett dette mange ganger før. Dette er rett og slett en klone av Lineage 2 med en god visjon om pvp. Jeg har på følelsen at dette spillet fører deg til enda mer massiv grinding enn det Lineage 2 gjør. Faktisk sleit jeg med å komme meg til level 10. Det er veldig få quester, og du finner fort ut at du liksågodt bare kan droppe de.

 

Du får nokk av loot i spiller, nesten hver en fiende dropper en slags potion og en slant gull. Er du heldig får du deg litt utstyr, men da er du som sagt heldig. Ellers kan du spare opp 2000 gull for å kjøpe 1 del av ett nytt armor sett på level 11. Lykke til sier jeg bare.

 

Jeg komme ikke til å logge inn å spille dette no mer, gameplay er rett og slett fraværende, pek, klikk, vent, pek, klikk, drikk potion, vent osv.

 

2/10

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier meg enig med Neppe og ØysteinT.

 

Dette var forferdelig. Riktignok prøve jeg det bare i 5 minutter, men fra de første 2-3 minuttene i spillet skjønte jeg med en gang hva dette var -- nok en grinder.

 

Haugevis med bugs var det og. Greit nok, det er beta, men her var det såpass alvorlig at over halvparten av klassene ikke en gang hadde animasjoner. Dette fikset seg likevel etter en restart av spillet, da. Men det kom og gikk. Og ettersom jeg har fortstått det, så er ikke dette en tidlig, men heller sen BETA (kan ha grundig feil nå).

 

Character customization eksisterte jo såvidt. Her kunne du stort sett velge mellom 8-9 fjes, og cirka like mange hårfrisyrer. Om jeg ikke husker helt feil, så kunne du ikke engang velge hårfarge.

 

Etter jeg hadde prøvd det, kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg ble så glad av å få e-mailen om BETA-invitasjon. At de skal ta seg betalt for dette spillet, nei huff, det blir bare galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...