Penol Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har hengt opp min Samsung R72 32 tommers lcd skjerm på veggen, men min nåværende vga kabel bygger så mye ut (selve kontakten som står i tv'en) at tv'en ikke blir liggende inntil veggen hengende rett ned. Er det noen som kan sende meg i riktig retning til en kabel som har små kontakter, men som alikevel er av grei kvalitet? Jeg fant denne : http://www.dvdshoppen.dk/product.asp...sub=302&page=1 Finnes det noen i NOrge som selger noe sånt? Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har hengt opp min Samsung R72 32 tommers lcd skjerm på veggen, men min nåværende vga kabel bygger så mye ut (selve kontakten som står i tv'en) at tv'en ikke blir liggende inntil veggen hengende rett ned. Er det noen som kan sende meg i riktig retning til en kabel som har små kontakter, men som alikevel er av grei kvalitet? Jeg fant denne : http://www.dvdshoppen.dk/product.asp...sub=302&page=1 Finnes det noen i NOrge som selger noe sånt? 6847583[/snapback] Hadde samme problemet. Jeg kjøpte meg en kabel der pluggen var vinklet 90 grader! Spør hos en lokal dataforhandler! Lenke til kommentar
Penol Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Har vært hos alle de lokale og jeg har sendt mail til alle nettbutikker jeg vet om, men alle sier de ikke kan skaffe en slik. Hvor kjøpte du din? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Her skal de ha, ikke på lager men verdt å ringe og få dem til å bestille inn.. Linuxbutikken skal visst få inn denne uken. Ellers er Google en kjempefin ting å bruke Lenke til kommentar
Penol Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Tusen takk skal du ha! Har selvfølgelig googlet jeg også, men fant ikke disse treffene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå