TST Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Førstkommende torsdag skal Gamer.no se på Medieval 2: Total War og snakke med en representant fra Creative Assembly. I den anledning ønsker vi i Gamer.no å la dere leserne komme med innspill og spørsmål dere eventuelt måtte ha i forbindelse med den kommende oppfølgeren. Send i så fall spørsmål på engelsk til meg direkte på [email protected], ikke i denne tråden. Jeg kan ikke love at alt dere lurer på blir besvart, men godt formulerte og interessante spørsmål har en naturlig førsterett Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3. Meget hyggelig, CA kan regne med en del krasse spørsmål fra min side, om gamer.no er tøffe nok til å spørre dem ^^. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvor mange spørsmål regner dere med å stille dem? Eller er det kanskje bestemt av antall gode spørsmål, uansett hvor mange de måtte være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Vedder på at når Snorre og TSP får se denne løper de bananas på PCen^^ Meneh, skal se om jeg ikke klarer å grave frem noen spørsmål. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hvor mange spørsmål regner dere med å stille dem? Eller er det kanskje bestemt av antall gode spørsmål, uansett hvor mange de måtte være? 6849819[/snapback] Vi stiller så mange (gode) spørsmål vi får tid til. Lenke til kommentar
SuNbUrZt Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Kunne tenkt meg å få vite litt mer om gameplayet.Vil det bli mer action og episke battles,mer micromanagment eller noe i samme duren som Rome TW var. Håper på d siste..."if it ain't broken, don't fix it" Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg lurer på om det blir mer inlevelse i slagene alså med bedre musikk enn det var i rome tw, f.eks i kampen om midgard der for du musikk etter situasjonen, så når det skjer kritiske ting i ett slag hadde det vært tøft med intens musikk Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Alle spørsmål må sendes til meg på e-post innen kl. 07 i morgen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Vedder på at når Snorre og TSP får se denne løper de bananas på PCen^^ Meneh, skal se om jeg ikke klarer å grave frem noen spørsmål. 6849963[/snapback] Niks, gutt Klarer faktisk å forholde meg ganske så rolig i stuasjoner som dette. I tillegg visste jeg til en viss grad om dette for 2-3 dager siden, kom over et innlegg på twcenter.com som hintet om et eller annet i norge og sendte mail til CA og PM til TST for mer spørsmål om dette. Etter hva jeg har forstått har TST da undersøkt dette nærmere og funnet ut at det skulle være en fra CA der. Takk til TST for det Men TST; det er kun med en fyr fra CA, og det kommer ikke til å være noe visning eller prøving av spillet eller? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Men TST; det er kun med en fyr fra CA, og det kommer ikke til å være noe visning eller prøving av spillet eller? 6856365[/snapback] Om vi får anledning til å teste spillet selv vet jeg ikke, men de skal helt sikkert vise det frem. Det kommer kun én representant fra Creative Assembly, ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Håper dere i gamer.no hadde det bra på pressekonferansen og at vi får servert en artikkel om ikke lenge. Hvor mange spørsmål fikk dere spurt? Regner jo med at ikke alle spørsmålene dere stilte kommer med i artikkelen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Om det ikke blir en artikkel om dette, da jeg er i tvil om det siden det har tatt såpass lang tid nå, kunne dere hvertfall komt med svar på enkelte av spørsmålene som ble stilt? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå