Gå til innhold

Total War: Still dine spørsmål til Creative Assembly

Anbefalte innlegg

Førstkommende torsdag skal Gamer.no se på Medieval 2: Total War og snakke med en representant fra Creative Assembly. I den anledning ønsker vi i Gamer.no å la dere leserne komme med innspill og spørsmål dere eventuelt måtte ha i forbindelse med den kommende oppfølgeren.

Send i så fall spørsmål på engelsk til meg direkte på [email protected], ikke i denne tråden.

Jeg kan ikke love at alt dere lurer på blir besvart, men godt formulerte og interessante spørsmål har en naturlig førsterett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vedder på at når Snorre og TSP får se denne løper de bananas på PCen^^ Meneh, skal se om jeg ikke klarer å grave frem noen spørsmål. :)

6849963[/snapback]

Niks, gutt :) Klarer faktisk å forholde meg ganske så rolig i stuasjoner som dette.

I tillegg visste jeg til en viss grad om dette for 2-3 dager siden, kom over et innlegg på twcenter.com som hintet om et eller annet i norge og sendte mail til CA og PM til TST for mer spørsmål om dette. Etter hva jeg har forstått har TST da undersøkt dette nærmere og funnet ut at det skulle være en fra CA der. Takk til TST for det :)

Men TST; det er kun med en fyr fra CA, og det kommer ikke til å være noe visning eller prøving av spillet eller?

Lenke til kommentar
Men TST; det er kun med en fyr fra CA, og det kommer ikke til å være noe visning eller prøving av spillet eller?

6856365[/snapback]

Om vi får anledning til å teste spillet selv vet jeg ikke, men de skal helt sikkert vise det frem. Det kommer kun én representant fra Creative Assembly, ja.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...