Xanitra Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 http://www.ibsenstudio.no/prod/esi_pro/pci...tml?item=0-01-J Jeg har dette lydkortet, og er toppen fornøyd fordi kortet har lav forsinkelse til studio bruk. ( Er artist. ) Men her er mitt problem. Det gamle tastaturet mitt fra logitech klarer ikke helt å sammarbeide med programvaren som er installert sammen med lydkortet. Volum tasten på lydkortet fungerer ikke sammen med lydkortet, så jeg må manuelt justere volumet på musikken på forsterkeren som står 11 meter unna. Ikke så kult. Mute knappen fungerer heller ikke.. så det virker som ESI sine drivere overstyrer disse keyboard funksjonene. Er det en løsning rundt dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sjekk med leverandøren. I mellomtiden kan du bruke volumkontrollpanelet ved klokken - så slipper du å gå 2x11 meter. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 det er litt vanskelig mitt i et raid på world of warcraft for eksempel.. da må jeg gå ut av spillet for så å bruke den kontrollpanel saken.. for så å gå tilbake igjen, for så å finne ut at jeg ikke gjorde jobben min, og 39 andre er skikkelig sure fordi jeg ikke gjorde jobben min, å som sier at jeg og hele kontroll panelet kan dra dit pepper'n gror. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hva med nye driver til tastaturet? Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 That's a feature, not a bug. Lydkort for musikere SKAL gå forbi intern volumkontroll. Reduserer du volumet internt i maskinen reduserer du bitdybden og lager mao dårlig lyd. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 sier du det? Så uansett hvilket lydkort med bra "latency" jeg oppgraderer til, så vil dette være et vedvarende problem? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Da har jeg bestilit et nytt kort fra Creative. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312207 tusen takk til dere som hjalp meg med funderingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå