hitokiri Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 I sommer begynte flere av oss å ta i bruk videosamtale. Telenor melder om en markant økning. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Enn så lenge det er gratis, tror det blir ala mms når det begynner å koste penger. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 stod noe på bbc om at det hadde vært oppgang i mmsbruken siste året. teorien var at siden kameraene ble bedre så begynte flere folk å bruke dem til å formidle hendelser osv. SE sendte vel noen pro-fotografer rundt på ett reklme-stunt hvor dem hadde fått hver sin K800 å bruke. og jeg tror kritikken var god med tanke på størrelse og pris. de nyeste og beste mobilkameraene er jo der hvor amatørkameraene var når en begynte å snakke om at megapixler ikke var alt her i verden. og om en stapper inn en skikkelig minnebrikke så trenger en heller ikke kompirmere bildene til døde heller. og videotelefoni har sine bruksområder, men jeg hadde ikke kommet til å brukt det hver gang jeg skulle ringe kompisen. men om det var no jeg skulle vise nevnte kompis så hadde det vært greit å kunne rette kameraet på det og jeg tror datatrafikken kommer til å ta seg enda mer opp når telenor endelig får hsdpa på plass over store deler av landet. med Mb/s hastigheter og fri internet tjenesten så kan en begynne å snakke om å ha internet over alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg