St-Cruz Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Ja hvilke av disse headsettene vil dere anbefale? Har nå hatt koss porta pro men de er som porselen... Eller har dere noen andre headsett å anbefale til under 5-800kr? Altså det jeg leter etter er et portabelt headsett, ikke noen store klokker, men slik som px 200 er helt greit. Endret 12. september 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvis du sparer litt mer for du råd til SENNHEISER_PXC250 med aktiv støy fjerner. Det er jo ganske praktisk hvis du skal bruke de utendørs. Ellers så syns jeg AKG 27 så interesange ut. de gikk både bypt og høyt! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Ingen fler som kan anbefale et portabelt headsett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Mja. Har selv et ikke-flyttbart AKG 271k studio-headsett og er utrolig fornøyd. Spiller fletta av alt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Har hatt PX 100 en stund, og er rimelig godt fornøyd med dem. PX 200 har jeg faktisk lest at er dårligere enn PX 100. Sammenlignet med Koss sin Portapro, er PX 100 mye enklere å legge sammen, og har atpåtill like god lydkvalitet. Dog er ikke PX 100 å anbefale hvis du vil skåne dem rundt deg for det du hører på. PX 100 gir følelse av kvalitet, men de tåler ikke å bli trødd på for hardt. Har ikke tall på hvor mange sett jeg har hatt hvor et eller annet har løsnet. Som regel den ene klokken. Jeg sitter altså med PX 100 med en løs klokke. Portapro vet jeg om folk som har hatt i mange år, uten at de har blitt ødelagt. Jeg skal kjøpe disse neste gang: Sennheiser HD435 Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har PX 100 og PXC 250, har og kjøpet et sett PX 200 til søsteren. Er knallfornøyd med de. PX 100 låter naturlig og behaglig, en del bedre enn portapro som jeg syns har en litt ekkel "discobass" som går ut over det totale lydbildet. De er gode å ha på hodet og solide nok til at mine er like hele. Ulempen er at de er helt åpne, så det lekker en del lyd både ut og inn. Derfor kjøpte jeg PX 200 til søsteren. De låter nesten like bra (fortsatt en klasse over portapro), og du slipper sure blikk på bussen og lesesalen. Har hørt AKG 26 og de løt og bra uten at jeg kan si om de er bedre eller dårligere. PXC 250 med aktiv støydemping kjøpte jeg fordi jeg flyr ganske mye. Ufattlig deilig å skru på en knapp, og flyduren bare forsvinner (nesten). Ikke så praktiske pga. boksen på ledningen, heller ikke like god lyd. Støydempingen lager også et svakt sus i seg selv. Det er mulig å drive dem passivt uten å slå på støydempingen, men da låter de altfor spinkelt. Batteriene varer i en evighet dog. Lenke til kommentar
mck Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har PX 100 og PXC 250, har og kjøpet et sett PX 200 til søsteren. Er knallfornøyd med de. PX 100 låter naturlig og behaglig, en del bedre enn portapro som jeg syns har en litt ekkel "discobass" som går ut over det totale lydbildet. De er gode å ha på hodet og solide nok til at mine er like hele. Ulempen er at de er helt åpne, så det lekker en del lyd både ut og inn. Derfor kjøpte jeg PX 200 til søsteren. De låter nesten like bra (fortsatt en klasse over portapro), og du slipper sure blikk på bussen og lesesalen. Har hørt AKG 26 og de løt og bra uten at jeg kan si om de er bedre eller dårligere. PXC 250 med aktiv støydemping kjøpte jeg fordi jeg flyr ganske mye. Ufattlig deilig å skru på en knapp, og flyduren bare forsvinner (nesten). Ikke så praktiske pga. boksen på ledningen, heller ikke like god lyd. Støydempingen lager også et svakt sus i seg selv. Det er mulig å drive dem passivt uten å slå på støydempingen, men da låter de altfor spinkelt. Batteriene varer i en evighet dog. 6894138[/snapback] Jeg er veldig fornøyd med mine PXC 250, deilig når jeg flyr, kjører tog eller buss. Rolig og deilig tur, man kan jo bruke støyreduksjonen uten å høre på musikk også hvis det skulle vært interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå